Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 3341-3360 of 3363
-
Ψηφιακές αγορές και πολιτική ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στην παρούσα εργασία θα αναπτυχθεί το ζήτημα των πολιτικών ανταγωνισμού στις ψηφιακές αγορές. Προκειμένου να καταστεί πιο κατανοητή η ανάλυση, θα προηγηθεί μία ιστορική αναδρομή όσον αφορά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ... -
Ψηφιακές τάσεις και καινοτομία στην τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Το παρόν υλικό, αποτελεί μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα “Ψηφιακές Τάσεις και Καινοτομία στην Τουριστική Αγορά”. ... -
Ψηφιακές τεχνολογίες στη λειτουργία των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-03)Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την επίδραση που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τρόπο και στο μοντέλο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Θα αναφερθούμε στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες και πώς αυτές έχουν μεταλλάξει τον ... -
Ψηφιακή διασκέδαση και η επίδραση της στις γνωστικές λειτουργίες και την απόδοση των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-14)Η ψηφιακή διασκέδαση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων. Παρότι παλαιοτέρα τα παιχνίδια αυτά θεωρούνταν ένα είδος διασκέδασης για παιδιά, σήμερα αποτελεί ... -
Ψηφιακή εποχή: ευκαιρίες και απειλές στον τραπεζικό χώρο. Μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-19)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ψηφιακή εποχή στον τραπεζικό χώρο, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Κύριο ενδιαφέρον δίδεται στην ανάλυση των ... -
Ψηφιακή στρατηγική για τουριστικούς προορισμούς: το παράδειγμα της Αρχαίας Ολυμπίας
(2013-12-19)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξετάσει το παρόν της ψηφιακής στρατηγικής στον τουρισμό μέσα στο δυναμικό πλέον τεχνολογικό και εξωτερικό υπερβάλλον (Διαδίκτυο), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22)Το παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε εταιρείες ταχυμεταφορών - Πριν & μετά τον Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-10)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει τις εταιρείες παράδοσης και ταχυμεταφορών στην καρδιά ενός αποτελεσματικού συστήματος ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού που στοχεύει να προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ποιότητα στη νέα ... -
Ψηφιακός αναλφαβητισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Η εργασία αποτελείται από πέντε μέρη. Τα τρία πρώτα αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που βασίζεται στην βιβλιογραφική ανασκόπηση. ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-24)H παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υλοποιώντας συντονισμένα δράσεις που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να οδηγηθούν στον Ψηφιακό ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και εργασιακή παρακίνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-14)Ο ψηφιακός μετασχηματισμός καταλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο μέρος στην εργασιακή μας ζωή ανεξαρτήτως του τομέα και της θέσης εργασίας την οποία κατέχουμε. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει και να ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και ποιότητα ανθρώπινου δυναμικού στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και την Ποιότητα του Ανθρώπινου Δυναμικού στον τραπεζικό κλάδo. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών επηρεάζει ήδη και θα επηρεάσει ακόμη περιοσσότε-ρο στο ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η ζωή και οι καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, ειδικά λόγω της έλευσης των ψηφιακών τεχνολογιών που συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κάθε χρόνο. Η πανδημία Covid-19 ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός σε αλυσίδες εφοδιασμού στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12-07)Στη σύγχρονη εποχή, βαρύνουσας σημασίας για την επιτυχημένη οργάνωση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός της, δηλαδή η ψηφιακή μεταμόρφωση του κάθε εταίρου κατά μήκος της αλυσίδας και ο ψηφιακός ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στην τουριστική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, στόχος μας είναι να αναλύσουμε τη σύνδεση ανάμεσα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην τουριστική βιομηχανία καθώς και τον τρόπο που ο πρώτος εφαρμόζεται σε μια πραγματική τουριστική ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον ξενοδοχειακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-30)Ο στόχος της διπλωματικής είναι να αξιολογήσει την ετοιμότητα των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας, ειδικά μετά την πανδημία, ώστε να επενδύσουν και να υποστηρίξουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Μια διαδικασία που αν και από ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του λιανικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αναφέρεται στην διαδικασία χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για τη δημιουργία νέων ή την τροποποίηση υφιστάμενων - επιχειρηματικών διαδικασιών, κουλτούρας και εμπειριών πελατών για την κάλυψη των ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-18)Τα ξενοδοχεία πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μεταβαλλόμενο και ... -
Ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας σε ένα καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το κομμάτι της επικοινωνίας ώστε να διασφαλίζεται ενιαία και αδιάτρητη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα. ...