Ψηφιακές αγορές και πολιτική ανταγωνισμού
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακή αγορά ; Πολιτική ανταγωνισμού ; Αθέμιτος ανταγωνισμός ; Υγιής ανταγωνισμός ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία θα αναπτυχθεί το ζήτημα των πολιτικών ανταγωνισμού στις ψηφιακές αγορές. Προκειμένου να καταστεί πιο κατανοητή η ανάλυση, θα προηγηθεί μία ιστορική αναδρομή όσον αφορά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα γίνει αναφορά στις προσεγγίσεις τις βιβλιογραφίας που έδωσαν το έναυσμα για την συγγραφή της παρούσας και κυρίως στο άρθρο των T. Piñeiro-Otero, X. Martínez-Rolán «Understanding digital marketing—basics and actions», το οποίο αναλύει διεξοδικά τις πρακτικές που ακολουθεί το digital marketing. Κατόπιν εξέτασης του τρόπου λειτουργίας των ψηφιακών αγορών και των διαδικτυακών πλατφορμών, θα γίνει σαφής διαχωρισμός μεταξύ των πολιτικών του υγιούς ανταγωνισμού και αυτών του αθέμιτου ανταγωνισμού και θα δοθούν συγκεκριμένα παραδείγματα των πρακτικών που ακολουθούνται σε κάθε περίπτωση. Τέλος, θα γίνει αναφορά στην μεγάλη σημασία δραστηριοποίησης μίας επιχείρησης στην ψηφιακή αγορά, αλλά και στην ανάγκη περιορισμού του αθέμιτου ανταγωνισμού, ζήτημα στο οποίο έχει ενσκύψει εδώ και πολλά χρόνια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το έχει αντιμετωπίσει με αρκετά μεγάλη αυστηρότητα.