Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 1644-1663 of 3371
-
Κάθετοι περιορισμοί στο δίκαιο του ανταγωνισμού και Κανονισμός (ΕΕ) 330/2010
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-19)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας άπτεται του δικαίου του ελευθέρου ανταγωνισμού αναφορικά με την επιδίωξη του Ενωσιακού και του Εθνικού νομοθέτη να εξασφαλίσει τα εχέγγυα εκείνα για την προστασία της ύπαρξης ... -
Καθιστική εργασία και η επίδραση της στη σωματική υγεία των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-16)Στη σύγχρονη εποχή η Εργασιακή Υγεία αναμφίβολα ενδιαφέρει ιδιαίτερα τόσο τους εργαζόμενους, τους εργοδότες αλλά και την ίδια την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις. Η προαγωγή της υγείας, σωματικής και ... -
Καινοτόμες startup με την χρήση κρυπτονομισμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η σύγχρονη κοινωνία χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας που, σχεδόν, καθημερινά αναδεικνύει νέες πρακτικές κι εφαρμογές, κατάλληλες για την γρηγορότερη διεκπεραίωση καθημερινών λειτουργιών. Ως εκ τούτου, ... -
Καινοτόμες πρακτικές για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις μικρομεσαίες (οικογενειακές) επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-22)Η παρούσα εργασία, πραγματεύεται το πώς θα μπορούσαν οι οικογενειακές επιχειρήσεις (μικρομεσαίες) να αποκτήσουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να καταφέρουν να υπερέχουν έναντι των λοιπών οικογενειακών επιχειρήσεων, ... -
Καινοτόμος επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ανάλυση του τρόπου επίδρασης μελέτη περίπτωσης : COCO-MAT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο σημερινό ανταγωνιστικό, ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η δημιουργία και εν συνεχεία, διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Έρευνες μαρτυρούν ότι με ... -
Καινοτομία και δημιουργία αγοραστικής απόφασης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-25)Στη σημερινή εποχή, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο απαιτητικός για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό, τη μέγιστη κερδοφορία. Έτσι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, είναι αναγκαίο να βρεθούν ... -
Καινοτομία και οικογενειακές επιχειρήσεις, η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06) -
Καινοτομία και χρηματοπιστωτικός κλάδος θεωρητική ανάλυση και μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-18) -
Καινοτομία, διαχείριση γνώσης και επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07) -
Καινοτομίες και η υιοθέτησή τους στον χώρο των ιατρικών αναλωσίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-29)Οι μετασχηματιστικές βελτιώσεις στα αποτελέσματα της υγείας του πληθυσμού προέκυψαν από καινοτομίες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, οι οποίες συνέβαλαν επίσης στην αύξηση των δαπανών. Οι οργανισμοί υγειονομικής ... -
Κακοδιοίκηση και διαφθορά στη δημόσια διοίκηση : οι ελεγκτικοί μηχανισμοί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017) -
Καμπάνιες μάρκετινγκ & προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού εν μέσω Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12-22)Τα τελευταία χρόνια, έχει λάβει χώρα μια πολύ σημαντική επανάσταση, σε επίπεδο τεχνολογικής εξέλιξης. Αυτό το κύμα των νέων καινοτομιών υψηλής τεχνολογίας μπορεί και να έθεσε σε σημαντικό βαθμό, την αρχή της παγκοσμιοποίησης, ... -
Κανονιστική συμμόρφωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-23)Η παρούσα διπλωματική με τίτλο «Κανονιστική Συμμόρφωση» αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της σημασίας της Κανονιστικής Συμμόρφωσης για την επιχείρηση στο σύγχρονο περιβάλλον. Οι ... -
Κανονιστική συμμόρφωση στο τραπεζικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει το κοινωνικό, πολιτικό, τραπεζικό, επιχειρηματικό σύστημα της χώρας. Όσον αφορά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, έχει δεχθεί ένα ισχυρό πλήγμα ... -
Κανονιστικοί και νομοθετικοί περιορισμοί στην επικοινωνία στην Ελλάδα και η επίδρασή τους στην εμπορική πολιτική στον κλάδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-29)Ο καθορισμός ενός κανονιστικού πλαισίου σε ένα χώρο διαπάλης ατομικών ελευθεριών, όπως ο χώρος της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ήταν πάντα δυσχερής. Παρά την θέσπιση κανόνων στο χώρο της διαφήμισης στην χώρα μας, ήδη ... -
Καρτέλ κατά την διενέργεια δημοσίων διαγωνισμών μέσα από την επισκόπηση της ελληνικής και της ενωσιακής νομολογίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)Η αυτόνομη και ανεξάρτητη δράση κάθε οικονομικού φορέα εντός της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται συνιστά απαίτηση τόσο των περί ανταγωνισμού διατάξεων, όσο και των διατάξεων του δικαίου για τις δημόσιες συμβάσεις. ... -
Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ... -
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (business plan). Μελέτη περίπτωσης : διαφημιστική εταιρεία
(2012-02-08)Το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο με τον τίτλο OTHERVISION, έχει ως αντικείμενο την επέκταση των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην αγορά της Βορείου Ελλάδος, με ... -
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Καταγραφή και ανάλυση της εφαρμογής εργαλείων καινοτομίας στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να φέρει σε επαφή τον αναγνώστη πρώτον με διάφορα εργαλεία διοίκησης τα οποία έχουν γίνει ευρύτερα γνωστά μέσα από την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε διάφορες ...