Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 796-815 of 3366
-
Ε-επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικό εμπόριο. Τεχνικές και εφαρμογές. Περιπτώσεις ιστοσελίδων ξενοδοχείων "Aldemar" και "Club Hotel Loutraki"
(2005-12-16)Στην εργασία που ακολουθεί εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με ιδιαίτερη αναφορά στον τουρισμό, στις εφαρμογές του, στις επιπτώσεις, στα οφέλη και πλεονεκτήματα από την εφαρμογή του, στα συστατικά του μέρη καθώς και στο ... -
Έκταση εφαρμογής χρηματοοικονομικής στην Ελλάδα : εμπειρική ανάλυση
(2012-02-09)Μέσω της ηλεκτρονικής αποστολής ερωτηματολογίων στους Οικονομικούς Διευθυντές των 268 εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρειών ερευνήθηκε σε ποιο βαθμό εφαρμόζονται οι βασικές αρχές της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. ... -
Έκταση του οικονομικού εγκλήματος και διαφθοράς στο δημόσιο τομέα και οι συνέπειές τους στην οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-08)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εκτενής παρουσίαση όλου του εύρους του οικονομικού εγκλήματος και της διαφθοράς στο δημόσιο τομέα. Παράλληλα, στόχος είναι το να δειχτούν οι βλαβερές συνέπειες των φαινομένων αυτών στην ... -
Έλεγχος επιχειρηματικής δράσεως
(2009-07-22)Τα τελευταία χρόνια εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις επιχειρήσεις εμπορίας ή / και παραγωγής ταχέως διακινουμένων καταναλωτικών προϊόντων. Αναμφίβολα, το μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων αποσκοπεί στην αύξηση των ... -
Έλεγχος ποιότητας σε εργαστηριακές αναλύσεις κλινικής χημείας
(2003-12-01)Η εποπτεία της ακρίβειας και ορθότητας των αναλυτικών διαδικασιών είναι το σημαντικότερο καθήκον για έναν υπεύθυνο εργαστηρίου κλινικής χημείας. Η διατήρηση υψηλών επιπέδων ανάλυσης εξυπηρετεί όχι μόνο ως επιστημονικό ... -
Έλεγχος της ρύπανσης του αέρα και ανταλλάξιμα δικαιώματα ρύπανσης. Εφαρμογή στα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι περισσότερες από τις πλέον αναπτυγμένες επιχειρήσεις του κόσμου έχουν εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα συνύπαρξης υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας και περιβαλλοντικής μέριμνας. Στην πραγματικότητα, ... -
Έννοια και δείκτες ανταγωνιστικότητας: η περίπτωση της Ελλάδας
(2013-06-07)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της ανταγωνιστικότητας και η ανάδειξη της σημασίας της για κράτη και επιχειρήσεις στις μέρες μας. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη και επτά κεφάλαια. Στο πρώτο ... -
Έξυπνα πανεπιστήμια : μελέτη περίπτωσης Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα έξυπνα πανεπιστήμια, εστιάζοντας στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς ως μελέτη περίπτωσης. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να υποβάλλει ορισμένες εποικοδομητικές προτάσεις, ... -
Έρευνα αγοράς για τα πλαστά cd στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(2003-12-01)Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε αφορά στην αγορά πειρατικών προϊόντων που πραγματοποιούν οι φοιτητές του πανεπιστημίου Πειραιώς. Δείγμα αποτέλεσαν όλοι οι φοιτητές καθώς και οι μεταπτυχιακοί. Η συλλογή των στοιχείων έγινε ... -
Έρευνα αγοράς για τον καφέ στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(2003-12-01)Η εν λόγω διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται το ρόφημα του καφέ. Αφού γίνει μια ιστορική αναδρομή στην πορεία του καφέ από την αρχαιότητα έως σήμερα, θα ακολουθήσει ένα εισαγωγικό κομμάτι προκειμένου να γίνει μια γνωριμία ... -
Έρευνα αγοράς της νήσου των Κυθήρων ως τουριστικού προορισμού των ελλήνων τουριστών
(2008-01-28)Τα Κύθηρα είναι ένα νησί που βρίσκεται στα νοτιοανατολικά της Πελοποννήσου και, όπως θα διαπιστωθεί από την ανάλυση των πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων, παρά τις αναμφισβήτητες φυσικές καλλονές του δεν έχει αναπτύξει ... -
Έρευνα για τα τυχερά παίγνια στην Ελλάδα καθώς και δημογραφκά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των πιθανώς εξαρτημένων παικτών
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσουμε ορισμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά ,αλλά και μορφές συμπεριφοράς των ατόμων που πιθανώς είναι εξαρτημένα από τον τζόγο. Αποφασίσαμε να κάνουμε την έρευνα αυτή με την χρήση ... -
Έρευνα για τις στεγαστικές συνθήκες των Ελλήνων
(2011-10-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο την μελέτη και την ανάλυση των στεγαστικών συνθηκών στην Ελλάδα και την διερεύνηση όλων εκείνων των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή πρώτης κατοικίας και πως αλληλεπιδρούν ... -
Έρευνα γνώμης για την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που έχουν παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ιδιωτική εκπαίδευση στη Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκε η άποψή τους για μια σειρά ... -
Έρευνα και ανάπτυξη προτάσεων marketing εξαγωγών στον τομέα των συστημάτων σκίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Το διεθνές εμπόριο θεωρείται ως κάτι πολύ σημαντικό, ιδίως για τις αναπτυσσόμενες χώρες, καθώς μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της απασχόλησης και να παρέχει πολύτιμο πεδίο ανάπτυξης των εξαγωγών. Τις τελευταίες δεκαετίες ... -
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ... -
Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου
(2007-11-26)Το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών είναι ένας πολυδιάστατος κλάδος στον οποίο πρέπει η χώρα μας να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα αν θέλει να βελτιώσει την εικόνα της και να επιβιώσει στον εντεινόμενο διεθνή ανταγωνισμό της ... -
Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας: έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό εδώ και δεκαετίες, με ηθικούς και νομικούς περιορισμούς, πλέον περιλαμβάνει και ένα δυσχερές οικονομικό τοπίο. Υπό αυτές τις συνθήκες ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα
(2007-01-23)Κύριο σκοπό διεξαγωγής της έρευνας αποτέλεσε ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων οι οποίοι επηρεάζουν τις διαθέσεις, αντιλήψεις και προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά τρόφιμα. Για την επίτευξη ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ...