Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Έρευνα μάρκετινγκ ; Τουρισμός ; Νάξος ; Πανδημία ; COVID-19Περίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο μιας πρωτοφανούς σε εξάπλωση πανδημίας, της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), όταν μάλιστα ο παγκόσμιος τουρισμός βρισκόταν σε ιστορικό ρεκόρ ανάπτυξης, την χρονιά 2019. Η έρευνα παράγει χρήσιμες πληροφορίες για τις αντιλήψεις των τουριστών που επισκέφτηκαν τη Νάξο εν μέσω πανδημίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην επανατοποθέτηση της Νάξου, ως τουριστικό προορισμό, στη μετά κορωνοϊού εποχή. Για την έρευνα αυτή, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με δείγμα 107 τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Νάξο το καλοκαίρι του 2020. Το ερωτηματολόγιο σκιαγραφεί το προφίλ των τουριστών που επέλεξαν να επισκεφτούν τη Νάξο την περίοδο της πανδημίας και παράλληλα καταγράφει την εμπειρία και την ικανοποίηση των τουριστών στις συνθήκες του κορωνοϊού.