Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 1738-1757 of 3373
-
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μάρκετινγκ προορισμού : η περίπτωση των Ζαγοροχωρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρακάτω διπλωματική εργασία έγινε η μελέτη του τουριστικού προορισμού Ζαγοροχώρια. Στην μικρή αυτή περιοχή βορειοδυτικά της Ελλάδας βρίσκονται 46 πανέμορφα χωριουδάκια με μια ιδιαίτερη παραδοσιακή αρχιτεκτονική από ... -
Μάρκετινγκ των μουσείων
(2009-11-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να καλύψει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του μουσειακού μάρκετινγκ και να δείξει τη συμβολή του μάρκετινγκ στα επιτυχημένα μουσεία. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής ... -
Μάρκετινγκ υγείας : μελέτη περίπτωσης της κλινικής μιας ημέρας (ΚΜΗ) της Α' παθολογικής - ογκολογικής κλινικής του Ε.Α.Ν.Π. Μεταξά
(2010-02-02)Μελετώντας τη σχετική βιβλιογραφία για τις υπηρεσίες υγείας έγινε εμφανής η ιδιαίτερη αξία της μέτρησης της ικανοποίησης του ασθενούς. Αν και παραδοσιακά όλοι εστιάζονται στο τεχνικό κομμάτι των ιατρικών υπηρεσιών, όλες ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών : η προσύλωση των επιβατών στις ακτοπλοϊκές εταιρείες μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ
(2006-08-10)Μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ, όπου η Ευρωπαϊκή Ένωση επεμβαίνει ορίζοντας τις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να προσαρμόσει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρία στην ως τώρα λειτουργία της, εξετάζεται ο βαθμός ... -
Μακροοικονομική ανάλυση βιομηχανικής επιχείρησης με έδρα χώρα της LOME, στο μακροοικονομικό περιβάλλον της ευρωζώνης
(2006-09-20)Η διπλωματική αυτή εργασία, έχει θέμα την μικροοικονομική ανάλυση μιας βιομηχανίας με έδρα χώρα της LOME, και τις προοπτικές επέκτασης με φόντο το μακροοικονομικό περιβάλλον της ευρωζώνης. Στην εργασία αναλύεται μια υπάρχουσα ... -
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ... -
Μέθοδοι αποτίμησης επιχειρήσεων : σύνοψη των σημαντικότερων μεθόδων αποτίμησης της αξίας των επιχειρήσεων: παρουσίαση των μεθόδων αποτίμησης, αναφορά των πεδίων εφαρμογής και των περιορισμών τους και η συγκριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων τους
(2008-01-22)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποτελέσει μια σύνοψη των σημαντικότερων μεθόδων αποτίμησης επιχειρηματικών μονάδων που χρησιμοποιούνται τις τελευταίες δεκαετίες. Παράλληλα, αναπτύσσονται οι βασικές έννοιες που ... -
Μέθοδοι αποτίμησης επιχειρήσεων μελέτη περίπτωσης : η αποτίμηση της Attica Group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η θεωρία της αποτίμησης υποθέτει ότι οι επενδυτές είναι ορθολογικοί και ότι η αγορά διαμορφώνει τις τιμές σύμφωνα με τη θεμελιώδη αξία. Ωστόσο, η κερδοσκοπική δράση μπορεί να αποκλίνει την τρέχουσα από τη θεμελιώδη αξία ... -
Μέθοδοι αποτίμησης εταιρειών κατά την πραγματοποίηση εξαγορών - συγχωνεύσεων : ανάλυση μεθόδων αποτίμησης εταιρειών κατά την πραγματοποίηση εξαγορών και συγχωνεύσεων τόσο σε συνθήκες βεβαιότητας, όσο και σε συνθήκες αβεβαιότητας και μελέτη περιπτώσεων στον ελλαδικό χώρο
(2008-11-27)Αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η προσέγγιση των μεθόδων αποτίμησης κατά την πραγματοποίηση εξαγορών και συγχωνεύσεων με έμφαση αυτές που πραγματοποιούνται στον ελλαδικό χώρο. Αρχικά μελετήθηκαν τα ... -
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ... -
Μέθοδοι αύξησης των εσόδων στον τουριστικό κλάδο - η περίπτωση του Revenue Management
(2014-09-24)Είναι γεγονός ότι η τιμολόγηση προϊόντων μπορεί να είναι περίπλοκη διαδικασία, και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία. Παρά το γεγονός αυτό, η τιμολόγηση συχνά γίνεται λάθος (ή ... -
Μέθοδοι βελτίωσης ποιότητας και διεργασιών στην φαρμακοβιομηχανία : βιβλιομετρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Τα τελευταία χρόνια, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις μεθόδους βελτίωσης της ποιότητας και διεργασιών στους τομείς της φαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψης, με γνώμονα την επιτακτική ανάγκη να ενισχυθούν η εμπειρία ... -
Μέθοδοι κοστολόγησης και τιμολόγησης τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών : παρουσίαση των βασικών εννοιών και διακρίσεων κόστους, προκειμένου να γίνει κατανοητή η παρουσίαση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης που χρησιμοποιούνται για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες σταθερού δικτύου από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης
(2007-07-11)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική προσέγγιση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης για μία σειρά υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω σταθερών δικτύων, όπως οι Μισθωμένες Γραμμές, η Διασύνδεση, και ... -
Μέθοδοι λογιστικής αποτίμης: η πείπτωση του κλάδου ταξίδια και αναψυχή του Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)