Now showing items 15-34 of 3476

    • B2B πωλήσεις και η πρακτική τους εφαρμογή στην Yalco 

      Οικονόμου, Νικολέττα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    • Balanced scorecard : το αποτελεσματικότερο σύστημα αξιολόγησης της επίδοσης των επιχειρήσεων 

      Γορανίτου, Θωμαΐς Π. (2008-11-04)
      Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται μια προσπάθεια απόδειξης της Ισοζυγισμένης Κάρτας Αποτελεσμάτων (Balanced Scorecard) ως το πιο αποτελεσματικό σύστημα αξιολόγησης επίδοσης των επιχειρήσεων. Για το ...
    • Behavioral finance and financial planning 

      Φιλίππου, Ελένη - Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Η Παραδοσιακή Χρηματοοικονομική Θεωρία, η οποία κυριαρχούσε επί δεκαετίες, βασίζεται στο υπόδειγμα του ορθολογικού επενδυτή και της αποτελεσματικής αγοράς. Εντούτοις, η πραγματικότητα διαφέρει αρκετά και οι παρελθούσες ...
    • Big data & digital transformation: ανάλυση, εφαρμογή και ωριμότητα οικονομίας και επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά 

      Παναγιώτου, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-25)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των Μεγάλων Δεδομένων, η ανάλυση και η ανάπτυξη του πεδίου του ψηφιακού μετασχηματισμού και η κατανόηση του αντίκτυπου των ψηφιακών τεχνολογιών στην καινοτομία των ...
    • Blockchain και ανακύπτοντα ζητήματα προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων 

      Καλημέρη, Ουρανία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Στο πλαίσιο της παρακολούθησης του Διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα εργασία με θέμα «Blockchain και ανακύπτοντα ζητήματα προστασίας ...
    • Blue ocean strategy : το παράδειγμα της Disney 

      Γαλατσίδα, Βασιλική (2012-02-09)
      Όταν ο ανταγωνισμός σε μια αγορά γίνεται ιδιαίτερα έντονος οι παραδοσιακές στρατηγικές αποδεικνύονται ανεπαρκείς για να εξασφαλίσουν την επιβίωση και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών έχει ...
    • Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα 

      Ανδρής, Γιώργος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
    • Brand authenticity and brand empowerment 

      Παπαχρήστου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
    • Brand equity: a case study approach 

      Μπουλογεώργου, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Καθώς η ποιότητα των προϊόντων έγινε πιο τυποποιημένη και η προσφορά άρχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση, η λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές έγινε πιο περίπλοκη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα εμπορικά σήματα, brand names, διευκόλυναν ...
    • Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση 

      Μπρης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ...
    • Brand personality destination : the case of Paros 

      Τζουάνη, Ηλιάνα (2010-11-24)
      Ο τουρισμός αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων και συναλλάγματος για την Ελλάδα και ίσως τον βασικότερο παράγοντα, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτήν που διανύουμε στη σημερινή εποχή. Για να γίνει, ...
    • Business plan : μελέτη συνεδριακού - ξενοδοχειακού συγκροτήματος 

      Ντόκορος, Αθανάσιος Α. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)
    • Business plan ξενοδοχείου των Αθηνών στην μετά-Covid-19 εποχή 

      Βησσαρίτη, Ελένη Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-16)
    • Business process reengineering:η εφαρμογή του στις ένοπλες δυνάμεις 

      Δημητρόπουλος, Δημοσθένης Δ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Ο ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών δύναται να συμβάλλει στη ραγδαία βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός οργανισμού, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες του. Η μεθοδολογική ...
    • Car-sharing: η μελέτη ενός καινοτομικού και οικολογικού τρόπου μετακίνησης 

      Λαλιώτη, Κωνσταντίνα - Μαρία Κ. (2014-05-12)
      Ο όρος «βιωσιμότητα» έχει γίνει η μεγαλύτερη ανάγκη της σύγχρονης εποχής και μεταφράζεται σε ομαδική δράση και προσπάθεια για αειφόρο ανάπτυξη. Η κατανάλωση των φυσικών πόρων με τη ταυτόχρονη επιδείνωση του περιβάλλοντος ...
    • Case study για μια ελληνική βιομηχανική επιχείρηση: ανάλυση και παρουσίαση της Α.Γ. Πετζετάκις Α.Ε. 

      Σιμωτάς, Ηλίας (2001-12-01)
      Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η θεωρητική παρουσίαση της σύνταξης ενός case study και η πρακτική εφαρμογή της, με τη σύνταξη ενός case study για μια μεγάλη ελληνική βιομηχανική εταιρία. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή στην ...
    • City branding & marketing: η περίπτωση του Πειραιά 

      Δρακοπούλου, Αθηνά Δ. (2014-07-09)
      Η παρούσα εργασία ασχολείται με ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα όπως είναι αυτό του city branding δηλαδή της προώθησης πόλεων, μια έννοια πολύπλοκη και πολυδιάστατη η οποία εμπεριέχει τις παραπλήσιες νοηματικά έννοιες του ...
    • Consumer protection in the banking sector : a behavioral economic approach 

      Michael, Katerina Y.; Μιχαήλ, Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
    • Cost of quality in hellenic sugar industry 

      Γιάνναρης, Χρήστος Γ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-03)
    • COVID-19 : η επίδραση στον εργασιακό τομέα στην Ελλάδα 

      Παγώνης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-10)
      Η πανδημία του COVID-19 αποτέλεσε μία ιδιαίτερη συγκυρία που έχει στιγματίσει τη ζωή των τελευταίων 3 περίπου ετών στον διεθνή χώρο. Πρόκειται για μία κρίση υγείας, που εξελίχθηκε και επηρέασε κάθε τομέα της ανθρώπινης ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Contact Us
      Send Feedback
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»