Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 164-183 of 3371
-
Yachting και τουρισμός στην Ελλάδα
(2012-10-03)Η Ελλάδα είναι μία χώρα που ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας της βασίζεται στον τουρισμό. Πρόκειται για μία χώρα με ιδιαίτερο φυσικό κάλλος, που διαθέτει πλούσια ιστορία και πολιτισμό και έχει καταξιωθεί ως ένας από ... -
Άγχος και διατροφικές συνήθειες των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Με την πάροδο των χρόνων όλο και περισσότερες μελέτες συνδέουν την ύπαρξη του συναισθήματος του άγχους με την αλλαγή των διατροφικών επιλογών των ατόμων. Λαμβάνοντας υπόψη μας τους απαιτητικούς ρυθμούς της σύγχρονης ... -
Άκαμπτο κόστος - Ασύμμετρη συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04)Η λογιστική βιβλιογραφία αποδίδει ευρήματα μιας ασύμμετρης απόκρισης κόστους στην οικονομική δραστηριότητα, ως αποτέλεσμα βραχυπρόθεσμων διαχειριστικών επιλογών. (Anderson, Banker και Janaki Raman 2003, ABJ). Στο βιβλίο ... -
Άμεσες ξένες επενδύσεις (FDI) - η διεθνής εμπειρία και η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η οικονομική κρίση αποτελεί το κύριο θέμα συζήτησης, σχεδόν σε ολόκληρο τον πλανήτη. Πλανητάρχης, αρχηγοί κρατών, οικονομολόγοι, ερευνητές, αναλυτές, σύμβουλοι, ακαδημαϊκοί, πολιτικοί και πολλοί άλλοι προσπαθούν να βρουν ... -
Άμεση ξένη επένδυση στο εξωτερικό - Μελέτη περίπτωσης : Σαράντης Α.Β.Ε.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-29)Η Άμεση Ξένη Επένδυση (ΑΞΕ) αποτελεί ένα κρίσιμο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας, διαμορφώνοντας τις οικονομικές σχέσεις μεταξύ χωρών και επηρεάζοντας την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα. Η αυξημένη συχνότητα και ... -
Άρση της αυτοτέλειας της νομικής προσωπικότητας : μελέτη των οικονομικών επιπτώσεων του μηχανισμού στην αγορά και στους συμμετέχοντες σε αυτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-27)Σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η εμβάθυνση και η αναζήτηση των επιπτώσεων του θεσμού της άρσης αυτοτέλειας της νομικής προσωπικότητας, καθώς και η εξέταση της λειτουργίας του στην ελληνική έννομη τάξη ... -
Άσκηση ηγεσίας στον τουριστικό κλάδο - Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Στο σύγχρονο, διαρκώς μεταβαλλόμενο, επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια της ηγεσίας αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Το ιδανικό μοντέλο ηγεσίας αποβάλλει την ηγεμονική συμπεριφορά του εργοδότη – manager και θέτει ... -
Αγιολόγηση συστημάτων ποιότητας σύμφωνα με το τρίτο και έβδομο κριτήριο του ευρωπαϊκού μοντέλου ποιότητας: η περίπτωση μιας ελληνικής εταιρείας
(2004-12-01)Αυτή η εργασία παρουσιάζει τον τρόπο, με τον οποίο η εταιρία ΑΒΓ, εφαρμόζει προγράμματα Ολικής Ποιότητας, βάσει του μοντέλου EFQM, ώστε να αυξήσει την αποδοτικότητά της, να πετύχει μεγαλύτερη ικανοποίηση και τελικά καλύτερα ... -
Αγορά αγαθών πολυτελείας της βιομηχανίας μόδας και στρατηγική διοίκηση επωνυμιών του κλάδου
(2011-12-06)ΟΙ στόχοι της εν λόγω διπλωματικής εργασίας αφορούν 1) στην επιστημονικά τεκμηριωμένη παρουσίαση της αγοράς των αγαθών πολυτελείας αξιοποιώντας τις αρχές της μικροοικονομικής θεωρίας, 2) στην ανάλυση της συμπεριφοράς του ... -
Αγορά συναλλάγματος και τεχνική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η αγορά συναλλάγματος παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως τεράστιους όγκους συναλλαγών, γεωγραφική διασπορά, συνεχή λειτουργία και μικρά περιθώρια ασφάλισης. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να αναλύσει την αγορά ... -
Αγοραστικές συμπεριφορές σε περιβάλλοντα Omnichannel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως ενότητες , το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Σε πρώτο επίπεδο ... -
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο
(2011-03-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του λιανικού εμπορίου τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εμπειρικό. ... -
Αγροτουρισμός & γυναικείοι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί στην Ελλάδα
(2006-09-13)Με την παρούσα μελέτη επιχειρείται, στο πρώτο μέρος, να αναλυθεί το φαινόμενο του αγροτουρισμού στην Ελλάδα και η επίδρασή του ως μορφή εναλλακτικού τουρισμού και ως μορφή κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης και αναβάθμισης ... -
Αδυναμίες αρχιτεκτονικής στην Ευρωζώνη
(2014-02-25)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει την αρχιτεκτονική της Ευρωζώνης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και αναλύοντας τις αδυναμίες της. Οι οικονομικές εξελίξεις τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαίες. Ύστερα ... -
Αειφόρος λογιστική: ο ρόλος του λογιστή στη βιωσιμότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την κατανόηση του όρου της Αειφόρου Λογιστικής και πως ο ρόλος των επαγγελματιών λογιστών θα μπορούσε να συνεισφέρει στην βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η ενσωμάτωση της έννοιας της αειφορίας ... -
Αειφόρος τουριστική ανάπτυξη και δίκαιο του περιβάλλοντος - διερεύνηση των προοπτικών με στόχο την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη στο Δήμο Πρεσπών
(2015-02-25)Ο σύγχρονος τουρισμός, που πρόδρομό του αποτελούν οι περιηγήσεις που πραγματοποιούσε ο άνθρωπος από την αρχαιότητα, τις τελευταίες δεκαετίες κρίνεται ως ένα πολυδιάστατο φαινόμενο με κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές ... -
Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους : η περίπτωση της EASYJET
(2006-05-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και εξετάζεται η περίπτωση της easyJet μιας εταιρείας, που ηγείται στον κλάδο στην Ευρώπη και έχει έντονη παρουσία και στον ελληνικό χώρο. ... -
Αεροπορικές εταιρίες και ελληνικός τουρισμός εν μέσω Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που, η οικονομία της και κατ’ επέκταση το επίπεδο ζωής των πολιτών της, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέγεθος και την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού. Αυτό, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκε με τον ... -
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά την οδηγία 2005/29/ΕΚ και το Ν. 2251/1994
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, ήτοι εκείνων των μη θεμιτών εμπορικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της διαφήμισης, που υιοθετούν οι επιχειρήσεις για την ...