Αγορά αγαθών πολυτελείας της βιομηχανίας μόδας και στρατηγική διοίκηση επωνυμιών του κλάδου
Master Thesis
Συγγραφέας
Κουφοπούλου, Αντιγόνη
Ημερομηνία
2011-12-06Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Luxuries -- Marketing ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ένδυση και ενδύματα -- Βιομηχανία και εμπόριοΠερίληψη
ΟΙ στόχοι της εν λόγω διπλωματικής εργασίας αφορούν 1) στην επιστημονικά τεκμηριωμένη παρουσίαση της αγοράς των αγαθών πολυτελείας αξιοποιώντας τις αρχές της μικροοικονομικής θεωρίας, 2) στην ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή αναφορικά με τη ζήτηση, την αγορά και την κατανάλωση αγαθών πολυτελείας και συγκεκριμένα των αγαθών που σχετίζονται με τη μόδα, 3) στην παρουσίαση των δημοφιλών πρακτικών των επιχειρήσεων που σκοπό έχουν την ενίσχυση της ζήτησης των προϊόντων που προσφέρουν, την αύξηση της πιστότητας των πελατών τους, τη συνακόλουθη μεγέθυνση της αξίας της επώνυμης μάρκας και τέλος 4) στην παρουσίαση του μοντέλου στρατηγικής διοίκησης που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου, των νέων τάσεων και δυνάμεων που κυριαρχούν στην αγορά, καθώς και μία μελέτη περίπτωσης που αφορά στον όμιλο επιχειρήσεων «Gucci Group”.