Περίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και εξετάζεται η περίπτωση της easyJet μιας εταιρείας, που ηγείται στον κλάδο στην Ευρώπη και έχει έντονη παρουσία και στον ελληνικό χώρο. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός του κλάδου των αερογραμμών χαμηλού κόστους και προσεγγίζεται θεωρητικά ο κλάδος. Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης παρουσιάζεται η επιχείρηση easyJet. Στη συνέχεια γίνεται η στρατηγική ανάλυση της easyJet. Τέλος παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την μελέτη.