Αγοραστικές συμπεριφορές σε περιβάλλοντα Omnichannel
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Omnichannel στρατηγική ; Αγοραστική συμπεριφορά ; Στάδια καταναλωτικής συμπεριφοράς ; ΔιαδίκτυοΠερίληψη
Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως ενότητες , το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Σε πρώτο επίπεδο παρουσιάζεται, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, η έννοια της πανκαναλικής στρατηγικής αλλά και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ψηφιακού καταναλωτή. Επίσης, αναλύονται οι βασικοί οδηγοί του λιανικού εμπορίου στα πλαίσια του πανκαναλικού περιβάλλοντος, όπως είναι η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, η άνοδος του διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου που μεταβάλλουν την αγοραστική διαδικασία και συμπεριφορά. Παράλληλα, λόγος γίνεται για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι έμποροι λιανικής στην εφαρμογή πανκαναλικής στρατηγικής καθώς και για τα δυνητικά αποτελέσματα που προκύπτουν από αυτή, όπως η αφοσίωση των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελείται από την παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας και τα αποτελέσματα που προκύπτουν μέσα από την ανάλυση των δεδομένων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των κυριότερων συμπερασμάτων και τη βιβλιογραφία.