Καμπάνιες μάρκετινγκ & προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού εν μέσω Covid-19
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
ΕΟΤ ; Καμπάνιες προβολής ; Εικόνα τουριστικού προορισμούΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια, έχει λάβει χώρα μια πολύ σημαντική επανάσταση, σε επίπεδο τεχνολογικής εξέλιξης. Αυτό το κύμα των νέων καινοτομιών υψηλής τεχνολογίας μπορεί και να έθεσε σε σημαντικό βαθμό, την αρχή της παγκοσμιοποίησης, που επέφερε τη διόγκωση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού, μάλιστα σε νέα, πρωτοφανή επίπεδα. Η σημασία της τεχνολογίας της πληροφορίας και επικοινωνίας (ΙCΤ), στον τουρισμό έχει αυξηθεί τρομερά τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, δεδομένου ότι η ίδια η τεχνολογία είναι πλέον διαθέσιμη σχεδόν παντού, η χρήση της από μόνη της δεν μπορεί απαραίτητα να οδηγήσει στην επίτευξη κάποιου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Τα προηγούμενα χρόνια οι οργανισμοί ήταν κυρίως προσανατολισμένοι στην παραγωγή, επομένως η βασική πρόκληση ήταν η προσαρμογή σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, και η ανάπτυξη νέων μεθόδων, προκειμένου να βελτιωθούν τα προϊόντα τους, ώστε να επιτύχουν διαφοροποίηση (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) και να οδηγηθούν στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. Η παρούσα εργασία, ασχολήθηκε με το ζήτημα της σύγκρισης των στρατηγικών προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) πριν και μετά την πανδημία. Στόχος είναι η εύρεση σημαντικών διαφορών που θα μπορούν να αξιοποιηθούν γόνιμα στο μέλλον της τουριστικής ζωής του τόπου.