Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΑργυράκη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2023-01-20T12:33:19Z
dc.date.available2023-01-20T12:33:19Z
dc.date.issued2022-12-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15035
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2457
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, έχει λάβει χώρα μια πολύ σημαντική επανάσταση, σε επίπεδο τεχνολογικής εξέλιξης. Αυτό το κύμα των νέων καινοτομιών υψηλής τεχνολογίας μπορεί και να έθεσε σε σημαντικό βαθμό, την αρχή της παγκοσμιοποίησης, που επέφερε τη διόγκωση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού, μάλιστα σε νέα, πρωτοφανή επίπεδα. Η σημασία της τεχνολογίας της πληροφορίας και επικοινωνίας (ΙCΤ), στον τουρισμό έχει αυξηθεί τρομερά τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, δεδομένου ότι η ίδια η τεχνολογία είναι πλέον διαθέσιμη σχεδόν παντού, η χρήση της από μόνη της δεν μπορεί απαραίτητα να οδηγήσει στην επίτευξη κάποιου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τα προηγούμενα χρόνια οι οργανισμοί ήταν κυρίως προσανατολισμένοι στην παραγωγή, επομένως η βασική πρόκληση ήταν η προσαρμογή σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, και η ανάπτυξη νέων μεθόδων, προκειμένου να βελτιωθούν τα προϊόντα τους, ώστε να επιτύχουν διαφοροποίηση (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) και να οδηγηθούν στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. Η παρούσα εργασία, ασχολήθηκε με το ζήτημα της σύγκρισης των στρατηγικών προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) πριν και μετά την πανδημία. Στόχος είναι η εύρεση σημαντικών διαφορών που θα μπορούν να αξιοποιηθούν γόνιμα στο μέλλον της τουριστικής ζωής του τόπου.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚαμπάνιες μάρκετινγκ & προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού εν μέσω Covid-19el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn recent years, a very important revolution has taken place, in terms of technological development. unprecedented levels. The importance of information and communication technology (ICT) in tourism has increased tremendously in recent years. However, since technology itself is now available almost everywhere, its use alone may not necessarily lead to the fulfillment of a competitive advantage. In previous years, organizations were mainly production-oriented, so the main challenge was to adapt to these new technologies, and to develop new methods in order to improve their products, to achieve differentiation (in relation to the competition) and to lead to attracting more customers. The present work dealt with the issue of comparing Greek National Tourism Organization (GNTO) projection strategies before and after the pandemic. The aim is to find important differences that can be used fruitfully in the future of the tourist life of the place.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΕΟΤel
dc.subject.keywordΚαμπάνιες προβολήςel
dc.subject.keywordΕικόνα τουριστικού προορισμούel
dc.date.defense2022-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»