Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων
Master Thesis
Συγγραφέας
Σαρηγιαννίδη, Παρασκευή Ανθίμη
Ημερομηνία
2022-07-25Επιβλέπων
Κάμπης, ΔημήτριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε. ; Πτηνοτροφικός κλάδος ; Ανάλυση S.W.O.T. ; Ανάλυση P.E.S.T. ; Ανάλυση κλάδου βάση Σ.ΤΑ.Κ.Ο.Δ. ; Ανάλυση κύριων ανταγωνιστών ; Χαρτογράφηση στρατηγικών ομάδων ; Ανάλυση πέντε δυνάμεων του PorterΠερίληψη
Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε στον άνθρωπο πολύτιμη τροφή για την επιβίωση του, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εξημέρωση της όρνιθας που πραγματοποιήθηκε πριν από το 2.500 προ Χριστού.
Τα ηνία της μεγαλύτερης συνολικής ετήσιας παραγωγής κρέατος πουλερικών και αυγών, στην Ελλάδα, κατέχουν η Ήπειρος, η Στερεά Ελλάδα / Εύβοια και η Αττική.
Μια επιχείρηση του πτηνοτροφικού κλάδου είναι η «ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.», η οποία ιδρύθηκε το 2000 και εδρεύει στην Νέα Αρτάκη Ευβοίας, ενώ παράλληλα διαθέτει υποκατάστημα στο Κρυονέρι Αττικής και εκτροφεία στην Εύβοια και την Στερεά Ελλάδα. Η ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε. είναι μια μεσαία επιχείρηση, η οποία κατέχει την 8η θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο.
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η κατάρτιση ενός σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για την πτηνοτροφική επιχείρηση ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε.. Η παρούσα μελέτη έχει τέσσερεις βασικούς στόχους:
1. Την εις βάθος κατανόηση και ανάλυση της επιχείρησης ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε..
2. Την μελέτη, ανάλυση και κατανόηση του γενικευμένου εξωτερικού περιβάλλοντος, στο οποίο δραστηριοποιείται η εξεταζόμενη επιχείρηση, δηλαδή την Ελλάδα.
3. Την εκτενή μελέτη, ανάλυση και κατανόηση του άμεσου εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, δηλαδή του πτηνοτροφικού κλάδου.
4. Την διαμόρφωση προτάσεων προς εφαρμογή για την επιχείρηση ΚΟΤΙΝΟ Α.Ε.Β.Ε..