Ψηφιακό μάρκετινγκ σε εταιρείες ταχυμεταφορών - Πριν & μετά τον Covid-19
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιοποίηση ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ταχυμεταφορές ; Παγκοσμιοποίηση ; Εφοδιαστική αλυσίδαΠερίληψη
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει τις εταιρείες παράδοσης και ταχυμεταφορών στην καρδιά ενός αποτελεσματικού συστήματος ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού που στοχεύει να προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ποιότητα στη νέα ψηφιακή εποχή.
Η υπηρεσία παράδοσης είναι παραδοσιακά δημοφιλής στο λιανικό εμπόριο. Η τεχνολογία και το Διαδίκτυο άλλαξαν αυτήν την πανάρχαια υπηρεσία, καθώς οι διαδικτυακές επιχειρήσεις έπρεπε να ανταποκριθούν γρήγορα και με ακρίβεια. Το κόστος παράδοσης παρέμεινε άγνωστο, ειδικά για αναποτελεσματικές υπηρεσίες παράδοσης. Οι υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον αυξήθηκαν ξανά πριν από το τέλος του αιώνα. Λόγω της επιδημίας και των περιορισμένων ελεύθερων ωρών των πελατών, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον για να λάβουν τα προϊόντα τους εγκαίρως.
Έτσι, το νέο περιβάλλον που έφερε η ψηφιοποίηση έχει επίσης φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ, καθιστώντας εφικτή την επιβίωση μιας επιχείρησης αποκτώντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με βάση την εξυπηρέτηση πελατών ως μέρος των δραστηριοτήτων του τομέα των υπηρεσιών λιανικής. Η ηλεκτρονική παραγγελία απαιτεί παράδοση στο χώρο που προσδιορίζει ο πελάτης, κυρίως στο σπίτι, για να ικανοποιήσει τους πελάτες. Οι υπηρεσίες πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών για άμεση παράδοση, ιδιαίτερη φροντίδα των ευπαθών προϊόντων, ευχάριστες αλληλεπιδράσεις με τον εργαζόμενο που παραδίδει, κατάλληλες οδηγίες και διαδικασίες και πάνω από όλα ευκολία. Ο COVID-19 ενίσχυσε τις ηλεκτρονικές αγορές και τις αντίστοιχες αγοραστικές συμπεριφορές των πελατών και ώθησε σε μεγαλύτερο βαθμό την αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων.
Η ικανοποίηση των πελατών των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς βασίζεται στην ποιότητα του εργαζόμενου που εκτελεί την παράδοση, στην αξία υπηρεσιών και στην αφοσίωση του προμηθευτή. Εάν η ποιότητα των υπηρεσιών είναι κατώτερη των προσδοκιών, οι καταναλωτές θα απογοητευτούν. Οι ικανοποιημένοι πελάτες εκτιμούν την εξυπηρέτηση αγνοώντας τις συνακόλουθες μικρές διακυμάνσεις στο κόστος. Η εμπιστοσύνη βοηθά τους καταναλωτές και τους πωλητές να δημιουργήσουν μια σχέση.