Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorΚατσαδράμης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-12-04T14:54:44Z
dc.date.available2023-12-04T14:54:44Z
dc.date.issued2023-11-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16054
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3476
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει τις εταιρείες παράδοσης και ταχυμεταφορών στην καρδιά ενός αποτελεσματικού συστήματος ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού που στοχεύει να προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ποιότητα στη νέα ψηφιακή εποχή. Η υπηρεσία παράδοσης είναι παραδοσιακά δημοφιλής στο λιανικό εμπόριο. Η τεχνολογία και το Διαδίκτυο άλλαξαν αυτήν την πανάρχαια υπηρεσία, καθώς οι διαδικτυακές επιχειρήσεις έπρεπε να ανταποκριθούν γρήγορα και με ακρίβεια. Το κόστος παράδοσης παρέμεινε άγνωστο, ειδικά για αναποτελεσματικές υπηρεσίες παράδοσης. Οι υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον αυξήθηκαν ξανά πριν από το τέλος του αιώνα. Λόγω της επιδημίας και των περιορισμένων ελεύθερων ωρών των πελατών, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον για να λάβουν τα προϊόντα τους εγκαίρως. Έτσι, το νέο περιβάλλον που έφερε η ψηφιοποίηση έχει επίσης φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ, καθιστώντας εφικτή την επιβίωση μιας επιχείρησης αποκτώντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με βάση την εξυπηρέτηση πελατών ως μέρος των δραστηριοτήτων του τομέα των υπηρεσιών λιανικής. Η ηλεκτρονική παραγγελία απαιτεί παράδοση στο χώρο που προσδιορίζει ο πελάτης, κυρίως στο σπίτι, για να ικανοποιήσει τους πελάτες. Οι υπηρεσίες πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών για άμεση παράδοση, ιδιαίτερη φροντίδα των ευπαθών προϊόντων, ευχάριστες αλληλεπιδράσεις με τον εργαζόμενο που παραδίδει, κατάλληλες οδηγίες και διαδικασίες και πάνω από όλα ευκολία. Ο COVID-19 ενίσχυσε τις ηλεκτρονικές αγορές και τις αντίστοιχες αγοραστικές συμπεριφορές των πελατών και ώθησε σε μεγαλύτερο βαθμό την αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων. Η ικανοποίηση των πελατών των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς βασίζεται στην ποιότητα του εργαζόμενου που εκτελεί την παράδοση, στην αξία υπηρεσιών και στην αφοσίωση του προμηθευτή. Εάν η ποιότητα των υπηρεσιών είναι κατώτερη των προσδοκιών, οι καταναλωτές θα απογοητευτούν. Οι ικανοποιημένοι πελάτες εκτιμούν την εξυπηρέτηση αγνοώντας τις συνακόλουθες μικρές διακυμάνσεις στο κόστος. Η εμπιστοσύνη βοηθά τους καταναλωτές και τους πωλητές να δημιουργήσουν μια σχέση.el
dc.format.extent146el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ σε εταιρείες ταχυμεταφορών - Πριν & μετά τον Covid-19el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENE-commerce has put delivery and courier companies at the heart of an efficient electronic supply chain system that aims to deliver speed, convenience and quality in the new digital age. Delivery service is traditionally popular in retail. Technology and the Internet have changed this age-old service, as online businesses have had to deliver quickly and accurately. Delivery costs remained unknown, especially for inefficient deliveries. Home delivery services were predicted to grow again before the end of the century. Due to the epidemic and limited customer hours, consumers use home delivery services to deliver their products on time. Thus, the new order brought about by digitization has also revolutionized marketing, enabling a business to survive by gaining a competitive advantage based on customer service as part of its retail service sector activities. Online ordering requires home delivery to satisfy customers. Delivery services must meet customer expectations for prompt delivery, special care of perishable products, pleasant interactions with the delivery person, proper instructions and paperwork, and convenience. COVID-19 has boosted online shopping and customer buying behaviors and pushed the use of digital marketing to promote products to a greater extent. The happiness of courier service customers is based on the quality of the delivery person, the value of services and the supplier's loyalty. If service quality falls short of expectations, consumers will be disappointed. Satisfied customers value service regardless of cost. Trust helps consumers and sellers build relationships.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤαχυμεταφορέςel
dc.subject.keywordΠαγκοσμιοποίησηel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.date.defense2023-11-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»