Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτη
Master Thesis
Συγγραφέας
Βαρβαρέσου, Χαραλαμπία
Ημερομηνία
2020-12-22Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ναυτιλιακές επιχειρήσειςΠερίληψη
Το παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι με την χρήση του Internet και των νέων τεχνολογιών στις στρατηγικές marketing δημιουργήθηκε ο όρος του Digital Marketing. Στην διπλωματική αυτή, θα εξετάσουμε εκτενέστερα τις τεχνικές και τα εργαλεία του digital marketing σε εταιρίες Β2Β. Βασικός στόχος της διπλωματικής αυτής είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη μιας καθολική εικόνα σχετικά με το Digital Marketing και το πως αυτό εφαρμόζεται από τις Β2Β επιχειρήσεις. Ειδικότερα, θα γίνει εκτενής ανάλυση στα είδη του Digital marketing, τις βασικές έννοιες και τα εργαλεία που υπάρχουν. Στην συνέχεια, θα γίνει μελέτης περίπτωσης της SRH Marine Electronics S.A, μιας τεχνικής B2B εταιρίας στην ναυτιλία, με σκοπό να διερευνηθεί πως κατάφερε με την βοήθεια του Digital Marketing να ισχυροποιήσει τη θέση της στο διαδίκτυο. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται 3 in-depth interviews με στελέχη ναυτιλιακών επιχειρήσεων που στόχο έχουν να μας δείξουν τις προσωπικές τους κρίσεις σχετικά με το digital marketing, τις λειτουργίες του, την επίδραση του και τον αντίκτυπο που έχει στην ναυτιλία.