Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΒαρβαρέσου, Χαραλαμπία
dc.date.accessioned2021-02-01T06:18:23Z
dc.date.available2021-02-01T06:18:23Z
dc.date.issued2020-12-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13219
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/642
dc.description.abstractΤο παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι με την χρήση του Internet και των νέων τεχνολογιών στις στρατηγικές marketing δημιουργήθηκε ο όρος του Digital Marketing. Στην διπλωματική αυτή, θα εξετάσουμε εκτενέστερα τις τεχνικές και τα εργαλεία του digital marketing σε εταιρίες Β2Β. Βασικός στόχος της διπλωματικής αυτής είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη μιας καθολική εικόνα σχετικά με το Digital Marketing και το πως αυτό εφαρμόζεται από τις Β2Β επιχειρήσεις. Ειδικότερα, θα γίνει εκτενής ανάλυση στα είδη του Digital marketing, τις βασικές έννοιες και τα εργαλεία που υπάρχουν. Στην συνέχεια, θα γίνει μελέτης περίπτωσης της SRH Marine Electronics S.A, μιας τεχνικής B2B εταιρίας στην ναυτιλία, με σκοπό να διερευνηθεί πως κατάφερε με την βοήθεια του Digital Marketing να ισχυροποιήσει τη θέση της στο διαδίκτυο. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται 3 in-depth interviews με στελέχη ναυτιλιακών επιχειρήσεων που στόχο έχουν να μας δείξουν τις προσωπικές τους κρίσεις σχετικά με το digital marketing, τις λειτουργίες του, την επίδραση του και τον αντίκτυπο που έχει στην ναυτιλία.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακές επιχειρήσειςel
dc.date.defense2020-12-22


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»