• Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. 

      Γκιτσάλης, Νικόλαος Π. (2002-12-01)
      Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα ...
    • Guerilla marketing : μέγιστη ανταπόκριση με ελάχιστο κόστος - η διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση στο μάρκετινγκ 

      Χαραλαμπάκης, Μιχάλης Γ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το “Guerilla Marketing”. To Guerilla Marketing είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση του Μάρκετινγκ, η οποία βασιζόμενη σε αντισυμβατικές τεχνικές, προσπαθεί να πετύχει ...
    • H επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Ματσακά, Μαριλένα Θ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
      Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, ...
    • Influencers, endorsers and celebrities : marketing roles and implications 

      Παπαποστόλου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η πανδημία του COVID-19 όχι μόνο έχει αυξήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά έχει αναδείξει και την ανάγκη καλύτερης κατανόησης της δυναμικής των influencers και των celebrities ...
    • Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο 

      Κανατσίδη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
    • Measuring customer experience throughout the customer journey : evidence from the transport sector 

      Gerou, Anastasia; Γέρου, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
      H «εμπειρία του πελάτη» και το «ταξίδι του πελάτη» αποτελούν νεοεισαγόμενες έννοιες για την επιστήμη του marketing υπηρεσιών και τόσο η θεωρητική όσο και η εμπειρική μελέτη τους στον κλάδο της ναυτιλίας απουσιάζει από την ...
    • Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Καρπαθάκη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
      Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
    • Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ 

      Αγγελή, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους ...
    • The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor 

      Καραβερβέρη, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)
      Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ...
    • Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας 

      Βιτσαροπούλου, Δανάη (2014-01-28)
      Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως ...
    • Ανάλυση και αξιολόγηση της διοικητικής εφαρμογής στις μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας 

      Αλεξανδράκη, Αλεξάνδρα Βασιλική Π. (2003-12-01)
      Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μία προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης των σύγχρονων μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας, δηλαδή τα Δημόσια Νοσοκομεία και τις Ιδιωτικές Κλινικές. Στόχος της έρευνας, είναι ο ...
    • Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού δημοτικού σχολείου 

      Σεβόπουλος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)
      Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με ένα επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης ενός ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου στην περιοχή του Χαλανδρίου. Ουσιαστικά, ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Μετά το εισαγωγικό σημείωμα, το πρώτο κεφάλαιο ...
    • Ανακαίνιση ξενοδοχειακής μονάδας στη Σάμο 

      Γαλανού, Βενετία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-14)
      Πρόκειται για μία μελέτη που εξετάζει την ανακαίνιση μίας ήδη υπάρχουσας ξενοδοχειακής μονάδας στη Σάμο. Θα αναβαθμιστεί μέσω διεργασιών σε όλους τους τομείς τόσο κτηριακά όσο και σε εξοπλισμό. Η επένδυση υπόκειται και στα ...
    • Αξιολόγηση γραμμών παραγωγής σε εργοστάσιο εμφιαλώσεως νερού 

      Κούκουζα, Ξανθίππη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
      Ο κλάδος των εμφιαλωμένων νερών παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας έναν από τους πιο κερδοφόρους της ελληνικής οικονομίας καθώς, σύμφωνα με όλες τις έρευνες η κατανάλωση διπλασιάστηκε μέσα σε ...
    • Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας 

      Κοντογεώργου, Γεωργία - Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ...
    • Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή 

      Κωνσταντακοπούλου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ...
    • Διερεύνηση των προτιμήσεων των πελατών ΔΕΗ Α.Ε. σχετικά με την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος 

      Χρα, Αλεξάνδρα Ε. (2011-10-27)
      Η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη, εξετάζει διαρκώς κάθε παράμετρο της εξυπηρέτησής του και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωσή της. Ένα μείζον θέμα ...
    • Διοίκηση ολικής ποιότητας & μάρκετινγκ 

      Λουπασάκης - Λουπάσης, Ιωάννης (2008-02-01)
      Αποτελεί κοινή διαπίστωση, στις μέρες μας, ότι η πολυπλοκότητα της αγοράς έχει αυξηθεί κατακόρυφα και τείνει να συνεχίσει την πορεία αυτή με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό. Οι πιέσεις του περιβάλλοντος ενισχύονται και το αγοραστικό ...
    • Εναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκ 

      Μελισσουργάκη, Άννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη σύνδεση του τουρισμού εκδηλώσεων (event tourism) με το μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις γενικές έννοιες των φεστιβάλ και των εκδηλώσεων, καθώς και στη σημαντικότητά τους για τον ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»