Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
Neuromarketing: the role of emotions in consumer’s behaviour
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Καταναλωτική συμπεριφορά ; Νευροεπιστήμες ; Νευρομάρκετινγκ ; Συναισθήματα ; Επιστημονικές τεχνικές απεικόνισηςΠερίληψη
Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως η Λειτουργική Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού (fMRI) και το Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG). Μέσω ερευνητικών μεθόδων, το Neuromarketing στοχεύει στις υποσυνείδητες επιθυμίες των καταναλωτών, παρακολουθώντας την λειτουργία του εγκεφάλου ώστε να σχεδιάζει αποτελεσματικά διαφημιστικά περιεχόμενα. Συνήθως, οι μελέτες Neuromarketing μετρούν την προτίμηση μεταξύ προϊόντων όσον αφορά την εξοικείωση των καταναλωτών με το εμπορικό σήμα.
Στην πραγματικότητα, η εφαρμογή της νευροαπεικόνισης στην έρευνα αγοράς έχει προκαλέσει σημαντικές διαμάχες στους κύκλους της Νευροεπιστήμης. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια να διευρυνθεί το πεδίο του Neuromarketing μέσα από εμπορικές εφαρμογές μάρκας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, ώστε να αποκτηθεί μια ευρύτερη αντίληψη της επιστήμης του Μάρκετινγκ.