Browsing by Subject / Keyword "Καταναλωτική συμπεριφορά"
Now showing items 1-20 of 58
-
Fairtrade and modern marketing practices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Το Fairtrade δημιουργήθηκε με κύριο σκοπό την προώθηση ενός καλύτερου βιοτικού επιπέδου για τους παραγωγούς των αναπτυσσόμενων χωρών καθώς και την ενθάρρυνση της αειφόρου ανάπτυξης των συγκεκριμένων κοινωνιών. Έτσι, θα ... -
H επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, ... -
Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ... -
Social media on marketing and their influence on consumers behavior
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Αγοραστικές συνήθειες καταναλωτή : εμπειρική μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στο λιανικό εμπόριο
(2011-03-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο της την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων του λιανικού εμπορίου τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εμπειρικό. ... -
Αλυσίδα εφοδιασμού ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών. Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς κατά την περίοδο της πανδημίας κορωνοϊού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά, εξαιτίας του χαμηλού κόστους και της μικρής διάρκειας ζωής τους, καταγράφουν υψηλές τιμές ζήτησης από τους καταναλωτές. Τα προϊόντα αυτά πωλούνται σε μεγάλο όγκο και με χαμηλό περιθώριο ... -
Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή: χρήστη υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2005-12-11)Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών ή έστω δείγματος αυτών, της εταιρείας παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, Cosmote. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η ανάδειξη και ... -
Ατμόσφαιρα καταστήματος : το στοιχείο του χρώματος και η επίδραση του στον καταναλωτή
(2008-07-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να μελετηθεί η ατμόσφαιρα ενός καταστήματος και το πώς αυτή επιδρά στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο στοιχείο του χρώματος. Η θεωρητική βάση ... -
Διερεύνηση στοιχείων προσωπικότητας και αγοραστικής συμπεριφοράς καινοτόμων στη μόδα των ρούχων
(2007-07-16)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια προσέγγισης του φαινομένου της μόδας των ρούχων σε σχέση με την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων. Η μελέτη σκοπεύει στον εντοπισμό του ποσοστού των νεαρών ατόμων που υιοθετούν μόδες ... -
Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε το διάστημα Μάιος 2015 με Οκτώβριος 2015 στα πλαίσια ολοκλήρωσης των σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός ... -
Διερεύνηση των προθέσεων πρακτικών κομποστοποίησης σε ένα αστικό περιβάλλον. Συνέπειες για την καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η κομποστοποίηση είναι καταξιωμένη διεθνώς ως η κατεξοχήν και πλέον οικονομική μέθοδος διαχείρισης των οργανικών αποβλήτων. Στην Ελλάδα το 2023 ακόμη δεν έχει εδραιωθεί και δεν έχει μπει στην καθημερινότητα του πολίτη. Η ... -
Διερευνώντας σε βάθος σκέψεις και συναισθήματα των καταναλωτών σε περίοδο οικονομικής κρίσης - μια ποιοτική διερεύνηση με focus group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να ερευνήσει σκέψεις και συναισθήματα των καταναλωτών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Το πρώτο κεφάλαιο μελετάει την έννοια της οικονομικής κρίσης και τις επιδράσεις αυτής στην συμπεριφορά των ... -
Διερευνώντας την επίδραση της γνώσης του προϊόντος & της ανάμιξης του προϊόντος στις αντιδράσεις των αποδεκτών καταναλωτών: ο ρόλος της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας
(2012-12-17)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιπτώσεις των κινήτρων της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας (NWOM) του αποστολέα (sender) στις αντιδράσεις των αποδεκτών (receiver) και να εκτιμήσει την επίδραση ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα
(2007-01-23)Κύριο σκοπό διεξαγωγής της έρευνας αποτέλεσε ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων οι οποίοι επηρεάζουν τις διαθέσεις, αντιλήψεις και προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά τρόφιμα. Για την επίτευξη ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ... -
Εθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και συμπεριφορά καταναλωτή : μελέτη περίπτωσης: Ε.Κ.Ε. και Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.
(2012-02-21)Αρχικώς παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της Ε.Κ.Ε. με απαρίθμηση γεγονότων, τα οποία στάθηκαν κρίσιμα και καθοριστικά στην μετέπειτα γιγάντωση της καθώς και ο ορισμός που δίνεται από διάφορους φορείς. Ακολούθως γίνεται ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(2007-05-16)Η προμήθεια ενός βιομηχανικού προϊόντος είναι αποτέλεσμα μίας χρονοβόρας διαδικασίας που περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες. Περιλαμβάνει μία σειρά από κρίσιμα σημεία αποφάσεων, τα οποία απαιτούν μεγάλη ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή
(2014-07-17)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ...