Browsing by Subject / Keyword "Συναισθήματα"
Now showing items 1-13 of 13
-
E-learning εφαρμογή εκμάθησης συναισθημάτων σε παιδιά με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Μεγάλος αριθμός ατόμων στο φάσμα του αυτισμού, δείχνει να αναπτύσσει ικανοποιητικά και μερικές φορές επαρκώς, τις δεξιότητες που απαιτούνται για την χρήση των υπολογιστών, των ταμπλετών και των κινητών τηλεφώνων. Είτε είναι ... -
Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ... -
Ανάλυση συναισθήματος σε κοινωνικά δίκτυα : ο μεταφορικός λόγος στο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Ανάλυση συναισθημάτων σύντομων μηνυμάτων σε εφαρμογή Android με χρήση τεχνολογιών Google Cloud Messaging και Data Mining (Μέρος Α)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιούν ιστοσελίδες microblogging και εφαρμογές αποστολής άμεσων μηνυμάτων προκειμένου να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις. Το φαινόμενο αυτό προσεγγίζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ... -
Ανάλυση συναισθημάτων σύντομων μηνυμάτων σε εφαρμογή Android με χρήση τεχνολογιών Google Cloud Messaging και Data Mining (Μέρος Β)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η διπλωματική αυτή εργασία αποτελεί το 2ο Μέρος της εργασίας με τίτλο «Ανάλυση συναισθημάτων σύντομων μηνυμάτων σε εφαρμογή Android με χρήση τεχνολογιών Google Cloud Messaging και Data Mining» και συνέχεια της εργασίας του ... -
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας : ανάλυση συναισθήματος σε εκπαιδευτικά συστήματα μέσω κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια αναφορά στην ανάλυση συναισθημάτων στα κοινωνικά δίκτυα για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Έτσι, παρουσιάζεται η χρήση και η εφαρμογή του web 2.0 καθώς και των social networks όπως επίσης και η ... -
Η γλώσσα του σώματος στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι πως νιώθει ένας άνθρωπος αν και είναι απλή, δε θεωρείται ιδιαίτερα εύκολη. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να συνδυάζεις όσα βλέπεις και ακούς στο εξωτερικό περιβάλλον με όσα, ... -
Η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει πόσο σημαντικό είναι το συναίσθημα στην αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στην εργασία. Ο αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας δεν ... -
Μάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
(2012-04-10)Έρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ
(2011-04-01)Στη παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι τεχνικές των πολυαισθητικού μάρκετινγκ, νευρομάρκετινγκ και συναισθηματικού Branding, οι πρακτικές που χρησιμοποιούν και οι εφαρμογές τους, ενώ στη συνέχεια θα αναλυθούν τα κοινά τους ... -
Σύστημα ανάλυσης συναισθήματος στο Twitter σε πραγματικό χρόνο με το Storm
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Συναισθηματικά κριτήρα αξιολόγησης της Ελλάδος αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στη διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται και εφαρμόζεται ένα μεθοδολογικό πλαίσιο αποτύπωσης και ανάλυσης των συναισθημάτων ανώτατων στελεχών του εξωτερικού στη λήψη μιας απόφασης για επένδυση ή εξαγωγική δραστηριότητα ...