Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 61-80 of 129
-
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Νευροεπιστήμη και μάρκετινγκ
(2009-10-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές έννοιες της νευροεπιστήμης και την εφαρμογή τους σε πρακτικά θέματα. Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η νευροεπιστήμη προκάλεσε αλλαγές ... -
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής
(2008-01-22)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τις δυνατότητες εφαρμογής του marketing στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στην Ελλάδα, με την μελέτη της περίπτωσης του Δήμου Ιλίου Αττικής. Ξεκινώντας, θα ορίσουμε την έννοια ... -
Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ... -
Οικονομικά αποτελέσματα και ικανότητες μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών νομοθετικών ρυθμίσεων διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-08-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αλληλένδετη σχέση που έχει η ανάπτυξη της καινοτομίας με την αγορά, μέσα από τη μελέτη της διαδικασίας που ξεκινά με την δημιουργική ιδέα και καταλήγει στην επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για την ίδρυση εταιρείας καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας πραγματοποιήθηκε με στόχο την αξιολόγηση του επιχειρηματικού ρίσκου για την ίδρυση μιας νέας επιχείρηση παραγωγής καλλυντικών προϊόντων. Για το σκοπό αυτό μελετήθηκε η αγορά, η προσφορά και η ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα Κύμης Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση, η μελέτη σκοπιμότητας και οι δράσεις που πραγματοποιούνται για τη δημιουργία του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρακάτω παρουσιάζεται συνοπτικά το περιεχόμενο ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας εξαγωγών οστρακοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ελεγκτικής και συμβουλευτικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος - Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών του τμήματος Οργάνωσής και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση νέας ξενοδοχειακής μονάδας για καταδυτικό τουρισμό στην Κύμη Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας εναλλακτικού τουρισμού, πιο συγκεκριμένα καταδυτικού τουρισμού στην Κύμη Ευβοίας. Στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σύνοψη της μελέτης ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη ίδρυσης Boutique Hotel με χώρο έκθεσης έργων τέχνης (Gallery)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το συγκεκριμένο επενδυτικό έργο περιλαμβάνει την δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας boutique, εντός της πόλης του Ηρακλείου, στην περιοχή της Αλικαρνασσού. Η εν λόγω επένδυση θα συμβάλλει στην διάπλαση της περιοχής δίπλα από ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη καταστήματος τουριστικών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10-22)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση καταστήματος τουριστικών ειδών στην Αθήνα. Η ιδρύτρια του επενδυτικού σχεδίου θα είναι η Ρ.Π. με ενδιαφέρον για την ίδρυση επιχείρησης διάθεσης τουριστικών προϊόντων ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Οργάνωσις διανομής αυτούσιων αγαθών
(Αθήνα: 1972) -
Πλαστική χειρουργική και marketing: έρευνα : η στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική
(2006-09-13)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική, και να διαφωτίσει ορισμένες πτυχές των απόψεών τους πάνω σε αυτό το θέμα, που σήμερα φαίνεται περισσότερο ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ...