Οικονομικά αποτελέσματα και ικανότητες μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών νομοθετικών ρυθμίσεων διανοητικής ιδιοκτησίας
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/12872/Lampropoulos%2c%20MDO1831.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Master Thesis
Συγγραφέας
Λαμπρόπουλος, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2020-08-26Επιβλέπων
Γεωργακέλλος, ΔημήτριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Καινοτομία ; Μάρκετινγκ ; Διανοητική ιδιοκτησία ; Πνευματική ιδιοκτησία ; Βιομηχανική ιδιοκτησία ; Ευρωπαϊκή Ένωση ; Ευρωπαϊκό δίκαιοΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αλληλένδετη σχέση που έχει η ανάπτυξη της καινοτομίας με την αγορά, μέσα από τη μελέτη της διαδικασίας που ξεκινά με την δημιουργική ιδέα και καταλήγει στην επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση της παράγωγης διανοητικής ιδιοκτησίας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Επιπλέον, αναλύονται οι επιλογές που προσφέρει το ενιαίο ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο διανοητικής ιδιοκτησίας στους δημιουργούς, ώστε να διασφαλίζουν τα δικαιώματα τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνοδευόμενες από μια κριτική ανάλυση των ρυθμίσεων από άποψη των οικονομικών τους αποτελεσμάτων, με βάση τα διαθέσιμα επίσημα στοιχεία. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα με τη μορφή ενός οδηγού για την εμπορευματοποίηση της καινοτομίας.