Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ευρωπαϊκό δίκαιο"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Απελευθέρωση των θαλάσσιων ενδομεταφορών στην Ε.Ε. : η περίπτωση της Ελλάδας
(2011-05-16)Στη παρούσα μελέτη προβάλλεται το ζήτημα της εφαρμογής της αρχής της ελεύθερης κυκλοφορίας των υπηρεσιών στις θαλάσσιες μεταφορές στο εσωτερικό των κρατών – μελών, βάσει του Κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 3577/92 του Συμβουλίου, ... -
Η δομή της χονδρικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και κανονισμός REMIT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Από τα τέλη της δεκαετίας του 70' άρχισε να συντελείται η απελευθέρωση των ενεργειακών αγορών στην Ευρώπη. Οι ενεργειακές αγορές χονδρικής, ειδικότερα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία των πολιτών της Ευρώπης και για ... -
Η εκπαίδευση στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)Η παρούσα εργασία αφορά το δικαίωμα στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και χωρίζεται σε 8 κεφάλαια, τα οποία θα αναφερθούν στη συνέχεια επιγραμματικά. Βασικό κομμάτι που αρμόζει ... -
Η συμβολή του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της νομολογίας του δικαστηρίου ΕΚ/ΕΕ στην απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην ΕΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η απορρύθμιση των κρατικών μονοπωλίων αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. Ως απορρύθμιση ή απελευθέρωση νοείται η κατάργηση των μονοπωλίων δημόσιων επιχειρήσεων ή υπηρεσιών που ανήκουν ... -
Ο ρόλος των P&I Clubs στη ναυτική ασφάλιση διεθνώς και η ανάπτυξη του θεσμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Από την εποχή της πλεύσης σε σχεδία ο κίνδυνος αποτελούσε βασική παράμετρο της ναυτιλίας. Προϊόντος του χρόνου, τα τεχνολογικά μέσα εξελίχθηκαν στο έπακρο, τα πλοία γιγαντώθηκαν και εκσυγχρονίστηκαν και οι προδιαγραφές ... -
Οικονομικά αποτελέσματα και ικανότητες μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών νομοθετικών ρυθμίσεων διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-08-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αλληλένδετη σχέση που έχει η ανάπτυξη της καινοτομίας με την αγορά, μέσα από τη μελέτη της διαδικασίας που ξεκινά με την δημιουργική ιδέα και καταλήγει στην επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση ...