Πλαστική χειρουργική και marketing: έρευνα : η στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική
Master Thesis
Συγγραφέας
Γκιάφη, Σοφία-Σταυρούλα
Ημερομηνία
2006-09-13Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ ; Χειρουργική ; Surgery, Plastic ; Marketing of health servicesΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική, και να διαφωτίσει ορισμένες πτυχές των απόψεών τους πάνω σε αυτό το θέμα, που σήμερα φαίνεται περισσότερο επίκαιρο από ποτέ. Η συγκεκριμένη έρευνα, εξετάζει στατιστικά στοιχεία για το πια ομάδα του κοινωνικού συνόλου αυξάνεται το ενδιαφέρον από την πλευρά των ανδρών σε σχέση με τις γυναίκες η πλαστική χειρουργική εξακολουθεί. Επίσης, εξετάζεται το ενδιαφέρον που εκδήλωσαν οι νέοι, στο ερώτημα εάν θα άλλαζαν κανένα στοιχείο του σώματος ή του προσώπου τους, και πως ο κυριότερος λόγος για τον οποίο δεν υποβάλλονται σε τέτοιου είδους διαδικασίες.