Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 94-113 of 129
-
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Το φαρμακείο ήταν πάντα το όργανο στο οποίο απευθύνεται πρώτα η πλειοψηφία των ασθενών με σκοπό την ενημέρωσή τους για πιθανά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν. Έτσι με τη σειρά αξίζει να επισημανθεί και ο ρόλος του ... -
Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε.
(2011-06-14)Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική ... -
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANK
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία ... -
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
(2003-12-01)Η εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand (offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ... -
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ... -
Σύνοψη μεταμοντερνισμού: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή.
(2002-12-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί μία ουσιαστική προσέγγιση στη φιλοσοφία του μεταμοντερνισμού και στην επιρροή της στους ποικίλους τομείς δράσης της κοινωνίας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία ... -
Σύσταση προμελέτης σκοπιμότητας ενός coworking space στην πόλη της ΑΘήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-20) -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)