Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Τουριστικά γραφεία ; Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Social mediaΠερίληψη
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του παρελθόντος. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα σύνολο μεθόδων και εργαλείων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου και συνεισφέρει σημαντικά στις επιχειρήσεις, ως προς την αύξηση των πωλήσεων και του πελατολογίου, την επικοινωνία με τους πελάτες και την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.
Όσον αφορά στον τουριστικό κλάδο, οι ΤΠΕ συνεισέφεραν σημαντικά καθώς η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με τη δημιουργία των συστημάτων κρατήσεων παγκόσμιας διανομής (General Distribution System-GDS) ήταν καθοριστικά για την εξάπλωση του τουριστικού προϊόντος μέσω του διαδικτύου.
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει τις στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) με στόχο τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και τη δημιουργία αξίας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία πιστών στην επιχείρηση πελατών και την αύξηση της κερδοφορίας της.