Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANK
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Λιανική τραπεζική ; Συναλλαγές ; Στρατηγική επιχείρησης ; Στρατηγική επικοινωνία ; Alpha BankΠερίληψη
Το αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική
επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο
συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία των
τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών και μέσα από το πνεύμα της αγοράς
αναλύει τις δυνάμεις εκείνες, που ασκούν την καθοριστική επίδραση στην
δημιουργία ενός ιδιαίτερα έντονου και εκτεταμένου ανταγωνισμού στην Ελληνική
Τραπεζική Αγορά. Δηλαδή, πως οι συνθήκες που μεταβάλλονται στην αγορά και η
επανατοποθέτηση των στόχων των τραπεζικών ιδρυμάτων αναφορικά με τις
τραπεζικές υπηρεσίες προς τους καταναλωτές (retail banking), έχουν οδηγήσει σε
νέα δεδομένα, και κατ' επέκταση στην προσθήκη νέων στοιχείων στην ανάπτυξη
και χάραξη της στρατηγικής των τραπεζών όσον αφορά την επικοινωνία και το
μάρκετινγκ.
Συνεχίζοντας, αναπτύσσονται και αναλύονται οι έννοιες της επικοινωνίας και του
μάρκετινγκ. Εν συνεχεία, αναλύεται η κρισιμότητα των συστημάτων CRM και CVM
που χρησιμοποιούν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αφού επιτρέπουν στους
αρμόδιους των τμημάτων που τα αξιοποιούν να συλλέγουν χρήσιμες πληροφορίες
και τα καθιστά βασικά εργαλεία για την σχέση με τον πελάτη. Ειδικότερα, θα
κατασκευαστεί μελέτη περίπτωσης της Alpha Bank, θα παρουσιαστούν καινοτόμα
υποδείγματα της λιανικής τραπεζικής καθώς επίσης και προτάσεις για το μέλλον
αυτής, οι οποίες θα συμβάλλουν από την μία στην καλύτερη οργανωτική δομή των
τραπεζών και από την άλλη στον καλύτερο προσανατολισμό για την επίτευξη των
στόχων τους.