Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
Doctoral Thesis
Συγγραφέας
Μπουχώρης, Πέτρος Κ.
Ημερομηνία
2008-04-11Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Επιχειρήσεις -- Πληροφορική ; Πωλήσεις -- Προώθηση -- Σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Μάρκετινγκ -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον επηρεάζεται από τη νέα τεχνολογία και εάν οι ελληνικές επιχειρήσεις γίνονται πιο ανταγωνιστικές υλοποιώντας ηλεκτρονικές εφαρμογές. Στην κατεύθυνση αυτή πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, αναζητώντας τους λόγους που δραστηριοποιούνται, τα οφέλη που αποκομίζουν, τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν και μελετώνται οι δραστηριότητες τους σε σχέση με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συνεισφέρει σημαντικά τόσο στις διοικήσεις των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ή σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όσο και στη βαθύτερη κατανόηση και εμπλουτισμό των γνώσεων μας όσον αφορά την υιοθέτηση και εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ στο ηλεκτρονικό εμπόριο.