Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
Compare the marketing strategy and social media in high fashion brand (Off White) and fast fashion brand (Zara)

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η
στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand
(offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι αλλαγές που έχουν
πραγματοποιηθεί την μετά τη covid εποχή, στη συνέχεια πραγματοποιείται αναφορά
και παρουσιάζεται η fast fashion και η high fashion, τα αρνητικά και τα θετικά που
έχουν στη ζωή – ψυχολογία των καταναλωτών άλλα και του περιβάλλοντος. Ως fast
fashion brand έχει επιλεχθεί από τον όμιλο Inditex το brand Ζara και ωχ high fashion
brand ο όμιλος LVMH με το brand OffWhite. Στη συνέχεια υπάρχει μια παρουσίαση
των brand (Zara, OffWhite) ιστορική αναδρομή, όραμα, στόχος, target group,
οικονομικά δεδομένα, ανταγωνιστές και αριθμός καταστημάτων. Επιπλέον,
πραγματοποιήθηκε παρουσίαση - σύγκριση των στρατηγικών μαρκετινγκ που
ακολουθεί η κάθε μια εταιρεία ξεχωριστά, τη στρατηγική του brand για να καταφέρει
να είναι παγκόσμιος γνωστό (στρατηγική διανομής, τοποθεσίας προϊόντων, τιμής,
τιμολόγησης, e-shops, προωθήσεις, διαφήμισης). Σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές
αφιερώνουν αμέτρητες ώρες στα social media αποτελεί για τις επιχειρήσεις ένα πολύ
σημαντικό μέσο επικοινωνίας, όπου και πραγματοποιήθηκε παρουσίαση- ανάλυση των
social media των δυο brands και στη συνέχεια σύγκριση μεταξύ των δυο brands. Τέλος,
αναφέρονται τα συμπεράσματα από τις σύγκρισης των στρατηγικών των δυο
διαφορετικών fashion brand.