Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorMιχάλακα, Μαρία
dc.date.accessioned2022-11-10T05:15:42Z
dc.date.available2022-11-10T05:15:42Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14792
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2214
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand (offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί την μετά τη covid εποχή, στη συνέχεια πραγματοποιείται αναφορά και παρουσιάζεται η fast fashion και η high fashion, τα αρνητικά και τα θετικά που έχουν στη ζωή – ψυχολογία των καταναλωτών άλλα και του περιβάλλοντος. Ως fast fashion brand έχει επιλεχθεί από τον όμιλο Inditex το brand Ζara και ωχ high fashion brand ο όμιλος LVMH με το brand OffWhite. Στη συνέχεια υπάρχει μια παρουσίαση των brand (Zara, OffWhite) ιστορική αναδρομή, όραμα, στόχος, target group, οικονομικά δεδομένα, ανταγωνιστές και αριθμός καταστημάτων. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση - σύγκριση των στρατηγικών μαρκετινγκ που ακολουθεί η κάθε μια εταιρεία ξεχωριστά, τη στρατηγική του brand για να καταφέρει να είναι παγκόσμιος γνωστό (στρατηγική διανομής, τοποθεσίας προϊόντων, τιμής, τιμολόγησης, e-shops, προωθήσεις, διαφήμισης). Σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές αφιερώνουν αμέτρητες ώρες στα social media αποτελεί για τις επιχειρήσεις ένα πολύ σημαντικό μέσο επικοινωνίας, όπου και πραγματοποιήθηκε παρουσίαση- ανάλυση των social media των δυο brands και στη συνέχεια σύγκριση μεταξύ των δυο brands. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα από τις σύγκρισης των στρατηγικών των δυο διαφορετικών fashion brand.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)el
dc.title.alternativeCompare the marketing strategy and social media in high fashion brand (Off White) and fast fashion brand (Zara)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.date.defense2022-10-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»