Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Χρώματα ; Μουσική ; Συναισθησία ; Wassily KadinksyΠερίληψη
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο συνδυασμό αυτών των δύο στοιχείων που προκύπτει από το φαινόμενο της συναισθησίας.
Συγκεκριμένα αναλύεται το πώς το χρώμα επιδρά στη ψυχολογία και τα συναισθήματα των καταναλωτών με αποτέλεσμα και την επίδραση στην πρόθεση αγοράς. Αναλύονται ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο και πως αυτή η επίδραση έχει εφαρμογές στη προβολή του εκάστοτε προϊόντος, στη διαφήμιση του αλλά και στους χώρους λιανικού εμπορίου και εστίασης.
Αντίστοιχα διερευνάται η μουσική στο μάρκετινγκ και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση και να οδηγήσει σε αγοραστικές συμπεριφορές. Και σε αυτή τη περίπτωση αναλύεται η επίδραση της στο μάρκετινγκ. Αναλύεται δηλαδή η μουσική με την οποία διαφημίζεται το προϊόν/ υπηρεσία αλλά και η μουσική υπόκρουση στους χώρους λιανικού εμπορίου αλλά και εστίασης.
Τέλος, παρουσιάστηκε εκτενέστερα το συμπέρασμα της διπλωματικής εργασίας που ήταν ο συνδυασμός χρώματος και μουσικής στο μάρκετινγκ. Αυτό προέκυψε από την ανάλυση του φαινομένου της συναισθησίας. Ο συνδυασμός χρώμα- μουσική αποτελεί και το πιο ευρύ είδος συναισθησίας. Στο τομέα του μάρκετινγκ έγινε παρουσίαση της επίδρασης της στο προϊόν, στη τηλεοπτική αλλά και τη διαδικτυακή διαφήμιση και τέλος στους χώρους λιανικού εμπορίου και εστίασης. Η αναφορά σε συναισθητικές μεταφορές στο μάρκετινγκ επιβεβαίωσε και το συμπέρασμα της διπλωματικής εργασίας.