Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 79-98 of 129
-
Πλαστική χειρουργική και marketing: έρευνα : η στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική
(2006-09-13)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική, και να διαφωτίσει ορισμένες πτυχές των απόψεών τους πάνω σε αυτό το θέμα, που σήμερα φαίνεται περισσότερο ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα και καινοτόμες μέθοδοι
(2011-03-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η πράσινη επιχειρηματικότητα και οι καινοτόμες μέθοδοι. Η φιλοσοφία αυτή λειτουργίας των επιχειρήσεων καλύπτει τις σύγχρονες τάσεις και απαιτήσεις της κοινωνίας. Το επιχειρηματικό ... -
Πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στην Ελλάδα
(2011-01-12)Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κατακλύζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ισχυρίζονται πως είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Οι λέξεις πράσινο και eco έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας. Οι ηγέτες ... -
Πρακτικές και στρατηγικές πολυκαναλικής παρουσίας στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-07)Το ψηφιακό επιχειρείν στην σημερινή εποχή αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις. Νέα εργαλεία εντάσσονται στην καθημερινότητα των εταιριών και εξελίσσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται εμπορικά. Στην φαρμακοβιομηχανία ... -
Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής αλμυρών σνακ
(2011-10-21)Η βιομηχανική επιχείρηση που πρόκειται να συσταθεί, ανήκει στον κλάδο των αλμυρών σνακ και θα παράγει τσιπς από πατάτα. Η γεωγραφική περιοχή στην οποία στοχεύει να δραστηριοποιηθεί η υπό ίδρυση μονάδα είναι ολόκληρος ο ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας συσκευασίας ελαιόκαρπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-24)Σε μία εποχή κρίσης, η βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης κρίνεται δύσκολη και χρειάζεται επιπλέον προσπάθεια από τα επιμέρους στελέχη για τη διατήρησή της. Ιδιαίτερα στην εποχή μας κατά την οποία διανύουμε μία περίοδο αστάθειας, ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας κατασκευής και εκμετάλλευσης υδροψυχαγωγικού πάρκου - waterpark στην Αθήνα
(2011-11-09)Το εξεταζόμενο επενδυτικό σχέδιο αφορά τη κατασκευή και εκμετάλλευση ενός σύγχρονου υδροψυχαγωγικού πάρκου (waterpark) στην Αττική, σε μια πολυσυζητημένη έκταση στον πρώην Ανατολικό Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στο Δήμο του ... -
Προορισμός Λευκάδα: μελέτη περίπτωσης τουριστικής προσφοράς και ζήτησης της νήσου Λευκάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού τρόπου σκέψης που θα βοηθήσει στην διαμόρφωση μιας στρατηγικής, που θα οδηγεί τον προορισμό μελέτης σε μελλοντική τουριστική ανάπτυξη. Μέσω της αποτύπωσης, ... -
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα ... -
Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», ... -
Πώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ... -
Πώς επηρεάζει το πολυαισθητικό μαρκετινγκ, το συναισθηματικό branding και το νευρομάρκετινγκ την καταναλωτική συμπεριφορά : ο ρόλος των συναισθημάτων και η περίπτωση του συναισθηματικού μάρκετινγκ
(2011-04-01)Στη παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι τεχνικές των πολυαισθητικού μάρκετινγκ, νευρομάρκετινγκ και συναισθηματικού Branding, οι πρακτικές που χρησιμοποιούν και οι εφαρμογές τους, ενώ στη συνέχεια θα αναλυθούν τα κοινά τους ... -
Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Το φαρμακείο ήταν πάντα το όργανο στο οποίο απευθύνεται πρώτα η πλειοψηφία των ασθενών με σκοπό την ενημέρωσή τους για πιθανά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν. Έτσι με τη σειρά αξίζει να επισημανθεί και ο ρόλος του ... -
Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε.
(2011-06-14)Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...