Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης ; Μάρκετινγκ ; Social responsibility of business ; MarketingΠερίληψη
Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, καταστροφή εμπορευμάτων, προϊόντων και λοιπών αντικειμένων δυσχεραίνοντας τη ζωή του ανθρώπου. Η σημαντικότερη εταιρία στο χώρο προμήθειας προϊόντων δημόσιας υγείας είναι η Προτέκτα Α.Ε. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει την ικανότητα εισόδου της εταιρίας σε νέα αγορά διοχέτευσης κάποιων εκ των προϊόντων της. Βασισμένη στο προφίλ της εταιρικής κοινωνική ευθύνης, σχεδιάζει ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ για ένα νέο προϊόν ασφαλές κατά τη χρήση του και την εναπόθεσή του, τόσο για το χρήστη-απλό καταναλωτή, όσο και για το περιβάλλον. Τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, καθώς φαίνεται ότι ο σχεδιασμός και η εκτέλεση του προγράμματος μάρκετινγκ θα έχει θετική έκβαση για την εταιρία, προσφέροντας είσοδο στην νέα αυτή αγορά, παραγκωνίζοντας προϊόντα τα οποία δεν τυγχάνουν της αποτελεσματικότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του προϊόντος της Προτέκτα Α.Ε.