Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τραπεζικό μάρκετινγκ ; Internet banking ; Μάρκετινγκ ; ΤράπεζεςΛέξεις κλειδιά
e-Marketing ; e-Banking ; BanksΠερίληψη
Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια:
(Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. Αναφέρονται διεξοδικά οι έννοιες του Μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα και του e-Banking. Επίσης, αναφέρονται οι δυνατότητες και τα οφέλη που συνεπάγεται η χρήση του Internet Banking.
(Κεφάλαια 4-5). Στα κεφάλαια αυτά περιγράφεται η μελέτη περίπτωσης. Συγκεκριμένα γίνεται ανασκόπηση του Internet Banking και εν συνεχεία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε, μέσω ερωτηματολογίου. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας περί χρήσης και βαθμού διείσδυσης του Internet Banking.