Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ ; Εμπορικά σήματα ; Προϊόντα -- Εμπορική ονομασία ; Συγκριτικό πλεονέκτημα (Διεθνές εμπόριο) ; Εθνικά χαρακτηριστικά, Ελληνικά ; Branding (Marketing) ; Trademarks ; Brand name products ; Comparative advantage (International trade) ; National characteristics, GreekΠερίληψη
Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο.
Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», οι διευρύνσεις της και η διαδικασία οικοδόμησης αυτής. Συνεχίζοντας, γίνεται λόγος για την προώθηση της επωνυμίας έθνους και για θέματα σχετικά με τη συγκεκριμένη διαδικασία, όπως ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παγκόσμια κατάταξη των εθνικών επωνυμιών, η σύνδεση που υπάρχει με την αειφορία, καθώς επίσης, γίνεται αναφορά στη δημόσια διπλωματία και την ήπια ισχύ. Έπειτα, παρουσιάζεται το θεωρητικό περίγραμμα του ανταγωνισμού και της ανταγωνιστικότητας, με ιδιαίτερη προσέγγιση στην ανταγωνιστικότητα εθνών και την ανάλυση δεικτών που εκτιμούν την ανταγωνιστικότητα στη διεθνή σκηνή. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εικόνας της Ελλάδας, μέσα από την άποψη επαγγελματιών στους χώρους των καταναλωτικών αγαθών, του τουρισμού, της διακυβέρνησης, του πολιτισμού, του ανθρώπινου δυναμικού και των επενδύσεων. Για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης εργασίας, χρησιμοποιήθηκαν πηγές σύγχρονης, ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, πρόσφατης αρθρογραφίας, καθώς και διαδικτυακές πηγές. Κύριος σκοπός του πονήματος είναι να αποδείξει πως η προώθηση της εθνικής επωνυμίας αποτελεί μια από τις πιο συναρπαστικές διευρύνσεις της διαδικασίας οικοδόμησης επωνυμιών και πως ο ανταγωνισμός είναι ένα φαινόμενο πολυδιάστατο, η παρουσία του οποίου, στην υγιή του μορφή, είναι αλληλένδετη και κρίσιμη για μια επιτυχημένη προώθηση έθνους.