Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 120-137 of 137
-
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο ... -
Τακτικές μάρκετινγκ του ελληνικού τραπεζικού κλάδου πιστωτικών καρτών εν μέσω οικονομικής κρίσης: Συγκριτική μελέτη περίπτωσης ελληνικών τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η χρηματοοικονομική κρίση των τελευταίων ετών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας. Τεράστιες είναι οι διαστάσεις που έχει λάβει κρίση ειδικότερα στην χώρα μας με ιδιαίτερα οδυνηρές ... -
Τεχνική ερεύνης και κατακτήσεως της αγοράς : Marketing : Παραδόσεις
(Αθήνα: Παπαζήσης, 1961) -
Τεχνο-οικονομική ανάλυση και αξιολόγηση ανάπτυξης εργαλείου αναλυτικής μεγάλων δεδομένων με εφαρμογή σε οργανισμούς υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η Αναλυτική Μεγάλων Δεδομένων, αλλά και οι εφαρμογές γύρω από αυτή, έχουν μονοπωλήσει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων, των οργανισμών αλλά και των ερευνητών πληροφορικής. Ο λόγος οφείλεται στις νέες ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ... -
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε ... -
Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ ... -
Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου
(2009-12-22)Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην εξέταση του φαινομένου αλλαγής δεδομένων στη μουσική βιομηχανία λόγω της εμφάνισης νέων τεχνολογιών. Οι νέες τεχνολογίες στη συμπίεση αρχείων ήχου, έφεραν στο προσκήνιο νέους τρόπους διανομής ... -
Το στρατηγικό management των τουριστικών γραφείων και η ελληνική πραγματικότητα.
(2002-12-01)Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις, είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες, μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που μεταβάλλονται ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ... -
Υπερτιμολόγηση στην Ευρώπη και στην Αμερική
(2010-02-02)Η υπερτιμολόγηση δεν αποτελεί αδίκημα σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι υποθέσεις υπερτιμoλογήσεων ήταν σχετικά λίγες και σποραδικές. Οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι, ωστόσο, τεράστιες αγορές, ... -
Φαρμακευτικό marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έχει σαν στόχο να δώσει στον αναγνώστη μια εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αγοράς των φαρμάκων στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί αρκετά στον ... -
Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2B
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ μέσω της ευαισθητοποίησης του κοινού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10-21)Το ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, επηρεασμένο από τις παγκόσμιες τάσεις και την ταχεία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν ...