Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
Social media marketing evolution
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Κοινωνικά δίκτυα ; Μάρκετινγκ ; Digital marketing ; Branding (Marketing)Περίληψη
Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του
ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency
(ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online κοινότητα
USENET ξεκίνησε 10 χρόνια αργότερα Πάνω από 800 εκατομμύρια μηνύματα από
αυτήν την πρώην κοινότητα έχουν αρχειοθετηθεί τώρα στις Ομάδες Google. Οι
πρώτες ιστοσελίδες και οι φυλλομετρητές ιστοσελίδων εμφανίστηκαν το 1993 και
αυτό ήταν το σημείο ανατροπής του διαδικτύου. Αυτό ήταν το Web 1.0: οι
οργανώσεις δημιούργησαν περιεχόμενο σε ιστοσελίδες και σε ηλεκτρονικό
ταχυδρομείο και οι χρήστες κατανάλωναν το περιεχόμενο. Οι μοναδικές ιδιότητες
και οι δυνάμεις των τεχνολογιών διαδικτύου παρείχαν ένα εφαλτήριο από την
πρώτη έως τη δεύτερη γενιά Web 2.0.
Η τεχνολογία προσφέρει μόνο ευκαιρίες. Οι έμποροι και οι αγορές
δημιουργούν νέα προϊόντα εκμεταλλευόμενοι τις τεχνολογίες Web 2.0. Το Web 2.0
συνδέει επίσης ανθρώπους μεταξύ τους για την παραγωγή και την κοινή χρήση
περιεχομένου. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ιστοσελίδες που επιτρέπουν
την κοινωνική δικτύωση και συντάσσονται κυρίως από χρήστες του διαδικτύου. Οι
ιστότοποι κοινωνικών μέσων αυξάνονται σε αριθμό και προσελκύουν τους χρήστες
πιο γρήγορα από ό,τι οι παραδοσιακοί χώροι πολυμέσων. Αυτό δημιουργεί
ευκαιρίες και προκλήσεις για τους εμπόρους, μερικές από τις οποίες περιγράφονται
στην παρούσα διπλωματική εργασία.