dc.contributor.advisor | Κουρεμένος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Μπλέτσου, Παρασκευή - Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2018-01-12T09:05:35Z | |
dc.date.available | 2018-01-12T09:05:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10497 | |
dc.description.abstract | Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του
ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency
(ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online κοινότητα
USENET ξεκίνησε 10 χρόνια αργότερα Πάνω από 800 εκατομμύρια μηνύματα από
αυτήν την πρώην κοινότητα έχουν αρχειοθετηθεί τώρα στις Ομάδες Google. Οι
πρώτες ιστοσελίδες και οι φυλλομετρητές ιστοσελίδων εμφανίστηκαν το 1993 και
αυτό ήταν το σημείο ανατροπής του διαδικτύου. Αυτό ήταν το Web 1.0: οι
οργανώσεις δημιούργησαν περιεχόμενο σε ιστοσελίδες και σε ηλεκτρονικό
ταχυδρομείο και οι χρήστες κατανάλωναν το περιεχόμενο. Οι μοναδικές ιδιότητες
και οι δυνάμεις των τεχνολογιών διαδικτύου παρείχαν ένα εφαλτήριο από την
πρώτη έως τη δεύτερη γενιά Web 2.0.
Η τεχνολογία προσφέρει μόνο ευκαιρίες. Οι έμποροι και οι αγορές
δημιουργούν νέα προϊόντα εκμεταλλευόμενοι τις τεχνολογίες Web 2.0. Το Web 2.0
συνδέει επίσης ανθρώπους μεταξύ τους για την παραγωγή και την κοινή χρήση
περιεχομένου. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ιστοσελίδες που επιτρέπουν
την κοινωνική δικτύωση και συντάσσονται κυρίως από χρήστες του διαδικτύου. Οι
ιστότοποι κοινωνικών μέσων αυξάνονται σε αριθμό και προσελκύουν τους χρήστες
πιο γρήγορα από ό,τι οι παραδοσιακοί χώροι πολυμέσων. Αυτό δημιουργεί
ευκαιρίες και προκλήσεις για τους εμπόρους, μερικές από τις οποίες περιγράφονται
στην παρούσα διπλωματική εργασία. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους | el |
dc.title.alternative | Social media marketing evolution | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The internet is over 40 years old. Started in 1969 as the ARPANET, it was
commissioned by the U.S. Department of Defense's Advanced Research Project
Agency (ARPA) as a network for academic and military use. The first online
community the USENET, began 10 years later Over 800 million messages from that
early community are now archived in Google Groups. The first Web pages and
internet browsers appeared in1993 and that was the internet tipping point. This was
Web 1.0: organizations created content on Web pages and in email and users
consumed the content.
The unique properties and strengths of internet technologies provided a
springboard from the first to the second generation, Web 2.0.
Technology only opens the window of opportunity. Marketers and their
markets create hot new products that capitalize on Web 2.0 technologies. Web 2.0
also connect people with each other for producing and sharing content. Collectively
called social media, these are web pages allowing social networking and are
primarily authored by internet users. Social media sites are increasing in number and
attracting users more quickly than are traditional media sites. This creates
opportunities and challenges for marketers, some of which are outlined in this
master thesis. | el |
dc.contributor.master | Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Digital marketing | el |
dc.subject.keyword | Branding (Marketing) | el |