Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
Social media and digital marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Online προβολήΠερίληψη
Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των σύγχρονων ανθρώπων.
Το μάρκετινγκ είναι σημαντική έννοια, καθώς σχετίζεται με την προβολή και τη γενικότερη λειτουργία μίας επιχείρησης. Μάλιστα, το μάρκετινγκ συνεχίζει να διατηρεί το ρόλο αυτό και στη σύγχρονη ψηφιακή μορφή του. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν συμβάλλει καθοριστικά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν αναπτυχθεί, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Youtube και το Linkedin.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία και ενισχύουν τη διαδραστικότητα ανάμεσα στους χρήστες του. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με το ελάχιστο κόστος χρήσης τους, έχει οδηγήσει διάφορες πολυεθνικές επιχειρήσεις καθώς και μικρότερες ελληνικές επιχειρήσεις να τα εντάξουν στο μίγμα μάρκετινγκ. Τα κυριότερα οφέλη από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια επιχείρηση σχετίζονται με τη διεύρυνση της προβολής της και την προσέγγιση μεγαλύτερου αριθμού δυνητικών πελατών. Ωστόσο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρηματικούς σκοπούς πρέπει να γίνεται σε συνεχή βάση και να ευθυγραμμίζεται με το γενικότερο στρατηγικό πλάνο της επιχείρησης.