Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Τραπεζικό μάρκετινγκ ; Μάρκετινγκ υπηρεσιών ; Business plan ; SWOT analysis ; 4Ps ; 4Cs ; Στρατηγικές επικοινωνίας ; Τεχνικές επικοινωνίας ; Εσωτερικό μάρκετινγκ ; Interior marketingΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ υπηρεσιών καθώς βέβαια και τη σύνδεση με τον τραπεζικό κλάδο.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους αρχικούς ορισμούς και έννοιες του μάρκετινγκ, στη σύνδεση του μάρκετινγκ με το μάνατζμεντ καθώς θα αναλυθεί και το μίγμα μάρκετινγκ.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τον τραπεζικό κλάδο, πως το μάρκετινγκ επηρεάζει τον τραπεζικό τομέα και επιπροσθέτως θα γίνει εμπεριστατωμένη τοποθέτηση στο τραπεζικό ανταγωνισμό.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει η εισαγωγή στις έννοιες του marketing υπηρεσιών. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο πέραν την αρχικού ορισμού θα γίνει εκτενής αναφορά στο μίγμα μάρκετινγκ υπηρεσιών καθώς και στους δείκτες 4Ps 4Cs.
Στο τέταρτο κεφάλαιο θα δοθεί αναλυτική απεικόνιση της Swot Ανάλυση, στο πέμπτο κεφάλαιο θα γίνει διαγραμματική απεικόνιση καθώς και πλήρη επεξήγηση ενός business plan.
Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο θα δοθούν και θα αναλυθούν διεξοδικά τα συμπεράσματα της παρούσας διπλωματικής εργασίας.