dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κοτσώρη, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T07:20:31Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T07:20:31Z | |
dc.date.issued | 2021-05-20 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13684 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1107 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται για την εκπόνηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της έρευνας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ-μάρκετινγκ υπηρεσιών καθώς βέβαια και τη σύνδεση με τον τραπεζικό κλάδο.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους αρχικούς ορισμούς και έννοιες του μάρκετινγκ, στη σύνδεση του μάρκετινγκ με το μάνατζμεντ καθώς θα αναλυθεί και το μίγμα μάρκετινγκ.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τον τραπεζικό κλάδο, πως το μάρκετινγκ επηρεάζει τον τραπεζικό τομέα και επιπροσθέτως θα γίνει εμπεριστατωμένη τοποθέτηση στο τραπεζικό ανταγωνισμό.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει η εισαγωγή στις έννοιες του marketing υπηρεσιών. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο πέραν την αρχικού ορισμού θα γίνει εκτενής αναφορά στο μίγμα μάρκετινγκ υπηρεσιών καθώς και στους δείκτες 4Ps 4Cs.
Στο τέταρτο κεφάλαιο θα δοθεί αναλυτική απεικόνιση της Swot Ανάλυση, στο πέμπτο κεφάλαιο θα γίνει διαγραμματική απεικόνιση καθώς και πλήρη επεξήγηση ενός business plan.
Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο θα δοθούν και θα αναλυθούν διεξοδικά τα συμπεράσματα της παρούσας διπλωματικής εργασίας. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Το μάρκετινγκ και η επίδρασή του στον τραπεζικό τομέα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation is carried out for the elaboration of the postgraduate program “Economic and Business Strategy” of the University of Piraeus. The purpose of the research is the analysis of marketing -marketing services as well as of course the connection with the banking industry.
The first chapter refers to the initial definitions and concepts of marketing, the connection of marketing with management as the marketing mix will be analyzed.
In the second chapter will be analyze the banking sector, how marketing affects the banking sector and in addition there will be a thorough positioning in the banking completion.
The third chapter will introduce the concepts of service marketing. In this chapter, in addition to the initial definition, there will be an extensive reference to the service marketing mix as well as the 4Ps, 4Cs indicators.
The fourth chapter will provide a detailed presentation of Swot Analysis, the fifth chapter will provide a diagrammatic presentation and a full explanation of business plan.
Finally in the sixth chapter the conclusion of this dissertation will be given an analyzed in detail. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Τραπεζικό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ υπηρεσιών | el |
dc.subject.keyword | Business plan | el |
dc.subject.keyword | SWOT analysis | el |
dc.subject.keyword | 4Ps | el |
dc.subject.keyword | 4Cs | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικές επικοινωνίας | el |
dc.subject.keyword | Τεχνικές επικοινωνίας | el |
dc.subject.keyword | Εσωτερικό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Interior marketing | el |
dc.date.defense | 2021 | |