Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
Marketing and advertisement of the non profit organization Be Strong
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί ; Διαφήμιση ; Καρκίνος ; Μάρκετινγκ ; Στρατηγικό μάρκετινγκ ; Μίγμα μάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε Δυνατός”.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 1) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση και ανάλυση του μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 2) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση για τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς.
Στο τρίτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 3) έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση και ανάλυση του μάρκετινγκ και διαφήμισης στον κλάδο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών.
Στο τέταρτο μέρος της εργασίας (Κεφάλαιο 4) έγινε η παρουσία του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού“Be Strong/Μείνε Δυνατός”.
Στο πέμπτο μέρος (Κεφάλαιο 5) πραγματοποιήθηκε έρευνα πάνω στον συγκεκριμένο Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό“Be Strong/Μείνε Δυνατός” προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των πολιτών σχετικά με τον οργανισμό και κατά πόσο η διαφήμιση τους έχει επηρεάσει.
Τέλος, η ανάπτυξη του θέματος ολοκληρώνεται με τον Επίλογο, όπου καταγράφονται τα γενικά συμπεράσματα από την τριβή με το θέμα και την γενική συνολική εξαγωγή συμπερασμάτων από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε.