Browsing by Subject / Keyword "Διαφήμιση"
Now showing items 1-20 of 26
-
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ... -
H διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafone
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών ... -
Influencers, endorsers and celebrities : marketing roles and implications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η πανδημία του COVID-19 όχι μόνο έχει αυξήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά έχει αναδείξει και την ανάγκη καλύτερης κατανόησης της δυναμικής των influencers και των celebrities ... -
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές κατά την οδηγία 2005/29/ΕΚ και το Ν. 2251/1994
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έννοιας των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, ήτοι εκείνων των μη θεμιτών εμπορικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης φυσικά της διαφήμισης, που υιοθετούν οι επιχειρήσεις για την ... -
Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ραδιοφωνικών διαφημίσεων
(2007-07-11)Η παρούσα εργασία ασχολείται κυρίως με την ανάλυση των χαρακτηριστικών των ραδιοφωνικών διαφημίσεων και έχει σαν στόχο να παρουσιάσει με τη μορφή πινάκων, ποσοστών και γραφημάτων τα χαρακτηριστικά που εμφανίζουν οι διαφημίσεις ... -
Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για το τι πραγματικά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, πού και πώς χρησιμοποιείται καθώς και το ποιο είναι το μέγεθος της απήχησης που έχει στο καταναλωτικό κοινό. Γίνεται προσπάθεια να ... -
Η επίδραση της μουσικής στη διαφήμιση : ένα θεωρητικό μοντέλο
(2008-06-17)Ένας από τους κύριους στόχους αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η παράθεση όσο το δυνατόν περισσότερων δυνητικών θεωρητικών επιδράσεων που φέρει η μουσική στον άνθρωπο και πώς αυτές ενδέχεται να εφαρμοστούν στο ... -
Η επίδραση του Need for cignition στην αποτελεσματικότητα του χιούμορ
(2003-12-01)Το χιούμορ αποτελεί μία από τις ποικίλες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία διαφήμιση. Η επίδραση που έχει το χιούμορ στον καταναλωτή μπορεί να είναι θετική αλλά υπάρχουν και ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ... -
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ... -
Η προβολή των πρακτικών βιωσιμότητας των επιχειρήσεων στο πλαίσιο των SDGs μέσω των ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-12)Η παρούσα τάση της κοινωνίας για τη μετάβασή της σε μια πιο βιώσιμη και πράσινη καθημερινότητα οδηγεί σε πληθώρα αλλαγών και συνήθειων σε όλες τις πτυχές του κοινωνικού συνόλου. Αναπόφευκτα, μεγάλες εταιρίες, επιχειρήσεις ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ... -
Ηλεκτρονική διαφήμιση
(2013-05-02)Η παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο μελέτης την ηλεκτρονική διαφήμιση. Η ανακάλυψη και η μετέπειτα συνεχιζόμενη εξέλιξη του Διαδικτύου έφερε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες ... -
Καταναλωτές και κοινωνικά δίκτυα: η αλληλεπίδραση τους στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και η αυτοπρόσωπη παρουσία σε αυτό τόσο του πωλητή όσο και του καταναλωτή, έχει πλέον υποκατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία επιτρέπουν την απομακρυσμένη ... -
Κοινωνία και διαφήμιση: το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
(2002-12-01)Ο κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να ανακαλύψει τα σημεία σύνδεσης δύο συνισταμένων, της κοινωνίας και της διαφήμισης. Να αποδείξει, ότι μέσα από την διαφήμιση αποκαλύπτεται η κοινωνική κατάσταση, ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Οι διασημότητες στη διαφήμιση : μελέτη των ελληνικών περιοδικών
(2009-07-22)Η προβολή προϊόντων από διάσημους ανθρώπους δεν είναι φαινόμενο της εποχής μας αλλά αποτελεί μία πολύ παλιά τεχνική της διαφήμισης, που παρατηρείται από τα τέλη του 19ου αιώνα. Αυτό που έχει αλλάξει την σημερινή εποχή είναι ... -
Προώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords
(2011-12-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή των τάσεων σχετικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην Ελλάδα όσον αφορά στο πώς αυτό έχει επηρεαστεί από την ραγδαία είσοδο και εξάπλωση του διαδικτύου. Η προώθηση των διάφορων ...