Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου
Consumer protection issues in the context of e-commerce
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδίκτυο ; Πλατφόρμα ; Διαφήμιση ; Καταναλωτής ; Προστασία ; Νομοθεσία ; Νόσος ; Επιχείρηση ; Συναλλαγή ; Ανταγωνισμός ; Αθέμιτος ανταγωνισμός ; Παραπλανητικές πράξεις ; Παραπλανητικές παραλείψεις ; Επίλυση διαφορώνΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για το τι πραγματικά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, πού και πώς χρησιμοποιείται καθώς και το ποιο είναι το μέγεθος της απήχησης που έχει στο καταναλωτικό κοινό. Γίνεται προσπάθεια να προσδιοριστεί όσο το δυνατόν καλύτερα, αν και η εξάπλωσή του κάνει αυτό το έργο τόσο δύσκολο, όσο και ενδιαφέρον. Παράλληλα, γίνεται λόγος για το ποιος είναι ο καταναλωτής, πώς μπορεί να ενεργήσει για να βελτιώσει τον προσωπικό του βίο με τη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, πώς προστατεύεται σε περίπτωση παρανομιών, καθώς και πώς μπορεί να αποφύγει τυχόν ατασθαλίες εις βάρος του από πλευράς των προμηθευτών.