Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου
Consumer protection issues in the context of e-commerce
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/14771/Karogianni_Mde-op1910.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
View/ Open
Keywords
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδίκτυο ; Πλατφόρμα ; Διαφήμιση ; Καταναλωτής ; Προστασία ; Νομοθεσία ; Νόσος ; Επιχείρηση ; Συναλλαγή ; Ανταγωνισμός ; Αθέμιτος ανταγωνισμός ; Παραπλανητικές πράξεις ; Παραπλανητικές παραλείψεις ; Επίλυση διαφορώνAbstract
This master thesis focuses on what e-commerce really is, where and how it is used, and to what extent it resonates with the consumers. An attempt is made to identify it as best as possible, although its wide spread makes this task both difficult and interesting. At the same time, we talk about the consumer, how one should act to improve his personal life through the use of e-commerce, how he is protected in case of illegalities, as well as how he can avoid any irregularities from the work of future suppliers.