Η προβολή των πρακτικών βιωσιμότητας των επιχειρήσεων στο πλαίσιο των SDGs μέσω των ΜΜΕ
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαφήμιση ; Πράσινες πρακτικές επιχειρήσεωνΠερίληψη
Η παρούσα τάση της κοινωνίας για τη μετάβασή της σε μια πιο βιώσιμη και πράσινη καθημερινότητα οδηγεί σε πληθώρα αλλαγών και συνήθειων σε όλες τις πτυχές του κοινωνικού συνόλου. Αναπόφευκτα, μεγάλες εταιρίες, επιχειρήσεις και οργανισμοί καλούνται να προσαρμόσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και τα προϊόντα τους, προκειμένου να συμβαδίζουν με την προαναφερθείσα τάση των πολιτών-πελατών τους. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει πώς μερικές από αυτές τις εταιρίες από διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους προσάρμοσαν τις υπηρεσίες τους σε ένα πιο βιώσιμο μοντέλο, πώς και αν ευαισθητοποίησαν το καταναλωτικό κοινό, καθώς επίσης και τι προβολή είχαν οι διαφημίσεις τους από τα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια κατά το έτος 2021. Επιπροσθέτως, χρησιμοποιήθηκαν και αποτελέσματα από ερωτηματολόγιο, το οποίο αφορούσε τις συγκεκριμένες διαφημίσεις και ποια είναι η άποψη των ερωτηθέντων ως προς τη βιωσιμότητα, την πράσινη οικονομία, αλλά και την αναγκαιότητα μετάβασης σε έναν πιο περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο ζωής. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι περισσότερες διαφημίσεις των εταιριών που μελετώνται στην παρούσα εργασία κατάφεραν να ευαισθητοποιήσουν το καταναλωτικό κοινό σε θέματα βιοοικονομίας, όπως επίσης διακρίνεται και από την πλευρά των καταναλωτών η ανάγκη για αλλαγή των συνηθειών για μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα καθώς οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής από την ανθρώπινη δραστηριότητα γίνονται όλο και πιο έντονες.