Κοινωνία και διαφήμιση: το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
Master Thesis
Συγγραφέας
Καραγιάννη, Ζωή Ν.
Ημερομηνία
2002-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Κοινωνία ; Κοινωνικές απόψεις ; Διαφήμιση ; Διαφημιστικές εκστρατείες ; Coca-Cola CompanyΠερίληψη
Ο κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να ανακαλύψει τα σημεία σύνδεσης δύο συνισταμένων, της κοινωνίας και της διαφήμισης. Να αποδείξει, ότι μέσα από την διαφήμιση αποκαλύπτεται η κοινωνική κατάσταση, κάθε δεδομένη χρονική περίοδο, ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες, είναι κατά τέτοιο τρόπο σχεδιασμένες, ώστε να αντικατροπτίζουν, τις τάσεις, τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα, την τεχνολογική εξέλιξη, την νομοθεσία, τα κοινωνικά δρώμενα. Οι διαφημιστικές εκστρατείες είναι προσαρμοσμένες στο πνεύμα της κάθε εποχής και το περιεχόμενο είναι ανάλογο, ώστε να πλησιάζει την ψυχολογία, τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων κάθε χρονική περίοδο. Στο κύριο μέρος της εργασίας μελετήθηκε η κοινωνία της Αμερικής, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στους τομείς της οικονομίας, της πολιτικής, της νομοθεσίας, αλλά και του γενικότερου τρόπου ζωής, και από την άλλη, στις διαφημιστικές εκστρατείες της Coca – Cola, οι οποίες αναλύθηκαν συγκεκριμένα για τις δεκαετίες 1930, 1940, 1960, 1970. Μετά από την μελέτη των συνθηκών και του τρόπου λειτουργίας της Αμερικανικής κοινωνίας, κάθε χρονική περίοδο, επακολούθει η μελέτη και η ανάλυση κάποιων επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών της Coca – Cola.