Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
Turn of business into internet marketing and its power in the context of the economic crisis
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Οικονομική κρίση ; Διαφήμιση ; ΕπιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ, δίνεται ο ορισμός του και μια σύντομη ιστορική εξέλιξη. Στη συνέχεια περιγράφονται οι διακρίσεις του σύγχρονου μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ mix και οι στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επίσης, αναλύονται οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του και πραγματοποιείται μία σύγκριση του διαδικτυακού μάρκετινγκ με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η οικονομική κρίση και περιγράφεται η οικονομική κρίση στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Στη τρίτο κεφάλαιο δίνεται ένας σύντομος ορισμός της επιχείρησης και αναλύονται οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Έπειτα αναλύονται οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις επιχειρήσεις, στις μικρές επιχειρήσεις και στη συνέχεια στις ελληνικές επιχειρήσεις και στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται οι επιχειρήσεις σε σχέση με το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Περιγράφεται ο στρατηγικός σχεδιασμός του διαδικτυακού μάρκετινγκ και το διαδικτυακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων με τη χρήση μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται επίσης η αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ και περιγράφονται κάποιες έρευνες σχετικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ.
Στο τέλος της εργασίας υπάρχει το συμπέρασμα και οι βιβλιογραφικές αναφορές.